دفاع رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- فرانسه از برجام

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- فرانسه در یک پیام توئیتری از توافق هسته ای دفاع نمود.

دفاع رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- فرانسه از برجام

به گزارش خبر فوری ، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- فرانسه در یک پیام توئیتری از توافق هسته ای دفاع نمود.

خانم آن ژنوته رئیس گروه دوستی ایران-فرانسه در مجلس ملی فرانسه در یک پیام توییتری، گفتگوهای اخیر انجام شده بین بهرام قاسمی سفیر کشورمان در فرانسه و شماری از نمایندگان و سناتورهای فرانسوی را شایان توجه و عمیق توصیف نمود و از سفیر کشورمان بخاطر حضور در این نشست تشکر کرد. این نشست چند روز قبل در محل کمیسیون سیاست خارجی سنا بمنظور تبادل نظر پیرامون تحولات کنونی بین المللی و منطقه ای و مسائل ایران بمدت دو ساعت برگزار شده بود.
خانم ژنوته در پیام خود افزوده است: برغم همه موانع، شما می توانید برای دفاع از برجام روی نمایندگان حزب "جمهوری در حرکت" و بسیاری دیگر از نمایندگان حساب کنید. بدانید که می توانیم امروز روابط بلند مدتی را بین فرانسه و ایران مجددا بنا نهیم.
قابل ذکر است که در پی حمله تروریستی آمریکا و شهادت سردار سلیمانی نیز وی همراه با آقای فیلیپ بونکارر رئیس گروه دوستی ایران-فرانسه در مجلس سنا در بیانیه مشترکی اعلام داشته بود: ترور رهبر نظامی با نقش سیاسی قوی یک کشور مستقل در خاک یک کشور مستقل دیگر، موضوع کوچکی نیست. انجام چنین کاری در یک خاور میانه درحال انفجار که در آن مجموعه ای از تنش‌های امروز و تقابل های دیروز در هم تنیده شده اند، موجب سردرگمی بیشتر خواهد شد.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها