پدیده جدید بارسا: ستین به فلسفه ما نزدیک تر است

ریکی پویج پدیده جوان بارسا از کار زیر نظر کیکه ستین بسیار خوشحال است.

پدیده جدید بارسا: ستین به فلسفه ما نزدیک تر است

ریکی پویج ستاره تیم دوم بارسا و یکی از امیدهای آینده این باشگاه، شب گذشته از دقیقه 71 بازی بارسا و گرانادا با صلاحدید کیکه ستین وارد میدان شد و نمایش خوبی هم داشت. او 35 پاس درست ارسال کرد که بیش از هر بازیکن گرانادا بود و نشان داد که در ایده های ستین جایگاه خوبی خواهد داشت. پویج چندان مورد علاقه ارنستو والورده قرار نداشت اما به نظر، اوضاع با سرمربی جدید بر وفق مرادش خواهد بود.

پویج پس از اتمام بازی بارسا و گرانادا به خبرنگاران گفت:« ما مثل یک تیم بازی کردیم و شایسته برد بودیم. روی صحنه گل پس از توپگیری من، حرکت تیمی ما فوق العاده بود و ویدال با پاس پشت پای خود به مسی، نقش به سزایی روی گل داشت. همه تیم خوشحالیم و این پیروزی به ما روحیه تازه ای خواهد داد.»

توصیه های ستین:« او به من گفت که شجاع باشم و جرات به خرج دهم. اینکه توپ را از دست ندهم و در جلو یار مقابلم را پرس کنم. با ستین خوشحال ترم؟ من همیشه خوشحالم به خصوص در زمین فوتبال. ستین به فلسفه بارسا نزدیک تر است و از کار با او راضی هستیم. مثل همیشه تمریناتم را انجام می دهم و اگر از من خواسته شود، به تیم دوم برگردم و مشکلی نخواهم داشت. تابع تصمیمات کادر فنی هستم. خوشحالم که بزرگان تیم حامی من هستند و در این بازی نیز همه به من اعتماد به نفس دادند.»

والورده:« هیچ چیز علیه او ندارم. این والورده بود که به من برای اولین بار در بارسا میدان داد و قدردانش هستم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها