یک فعال اصولگرا:

حضور باشکوه مردم در نماز جمعه تهران، یوم‌الله بود

فعال اصولگرا گفت: به این یوم الله هایی که مقام معظم رهبری برشمردند باید یوم الله برگزاری نماز جمعه هفته گذشته و نطق های آگاهی بخش ایشان را نیز اضافه کرد.

حضور باشکوه مردم در نماز جمعه تهران، یوم‌الله بود

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران که روز تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و روز حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکا را یوم الله و نقاط عطف تاریخی نامیدند، گفت: البته به این یوم الله هایی که مقام معظم رهبری برشمردند باید یوم الله برگزاری نماز جمعه هفته گذشته و نطق های آگاهی بخش مقام معظم رهبری را نیز اضافه کرد.

او ادامه داد: این نماز جمعه بزرگ‌ترین اجتماع بعد از پیروزی انقلاب و نماز جمعه در طول تاریخ انقلاب بود که مردم در تهران با این حضور و با چنین شکوه شگفت انگیزی آن را برگزار کردند و این را باید یوم الله دیگری دانست.

انبارلویی افزود: مجموع موضوعاتی که مقام معظم رهبری در نماز جمعه درباره آن دو رخداد بزرگ مطرح فرمودند بیان حقیقتی است که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ما تاکنون ما شاهد تجلی آن هستیم و آن حقیقت این است که دست خدا بر سر ملت ماست و ما را در مهم‌ترین طوفان‌ها و مهم‌ترین حوادث به وجود آمده هدایت می‌کند.

فعال اصولگرا تاکید کرد: حقیقت این است که ما تحت ولایت الله روزگار می‌گذرانیم و اگر فتح و پیروزی هم داشتیم و اگر درخششی هم در ملت‌های جهان به لحاظ حضور مردمی در صحنه به ویژه فتح عظیم سیلی زدن به آمریکایی ها در عین الاسد اتفاق افتاده همه نشانه های عنایات خدا و توجهات و حضور ولی عصر (عج) به این کشور است؛ لذا ما تحت ولایت الله این فتوحات را به دست آوردیم و این حقیقتی است که هرگز نباید فراموش شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره راهکارهای عدم فراموشی این ایام‌الله تاکید کرد: سطح بصیرت مردم ایران، آگاهی و تحلیل‌های آنها از اوضاع به قدری امیدوار کننده است که ما نباید از تحرک چند منافق سلطنت طلب و عناصر وابسته به دشمن نگرانی داشته باشیم.

او ادامه داد: البته قطعا آنها تحرکات خود را خواهند داشت، اما این تحرکات در برابر اقیانوس مواج میلیونی مردم در این دو سه نقطه عطف در تاریخ یعنی تشیع پیکر شهید سردار سلیمانی و زدن پایگاه عین الاسد به عنوان بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه و برگزاری نماز جمعه این هفته ، قطعا عددی محسوب نمی‌شود، زیرا مردم با بصیرت کامل به دنبال گفتمان انقلابی گری و مقاومت هستند.

انبارلویی خاطر نشان کرد: برگزاری این اجتماعات عظیم نشان داد که ملت ما در یک رفراندوم سراسری به مقاومت آری و به سازش نه گفته و این دستاورد زیادی در تاریخ معاصر ایران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها