کاوانی خواهان ترک پاریس شده است

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای این تیم خواهان ترک باشگاه شده و از PSG خواسته با جدایی او موافقت کند.

کاوانی خواهان ترک پاریس شده است

بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار درباره آینده ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن، لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه می‌گوید کاوانی از PSG خواسته در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی با خروج او موافقت کند. لئوناردو در بخش دیگری از صحبتهایش اشاره کرد که PSG تا اینجا یک پیشنهاد اتلتیکو مادرید برای انتقال کاوانی را رد کرده است.

لئوناردو در صحبتهای خود تایید کرد که آینده کاوانی هنوز مشخص نیست ولی هر پیشنهادی برای او به دست باشگاه برسد باید مطابق ارزیابی‌های PSG باشد وگرنه مثل پیشنهاد اتلتیکو رد خواهد شد.

لئوناردو در این باره گفت:" حرف ما درباره کاوانی همیشه یکی بوده. ما امیدوار بودیم که او در باشگاه بماند. ولی او امروز از ما خواستار ترک باشگاه شد و ما در حال بررسی این وضعیت هستیم".

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در ادامه صحبتهایش گفت:" ما از اتلتیکو مادرید پیشنهاد داشتیم. پیشنهادی که از آنها گرفته بودیم مطابق با ارزش واقعی بازیکن نبود. ولی من مطمئن نیستم که کاوانی درماه فوریه هنوز اینجا باشد. امروز هیچ خبر موثقی نداریم که بگوییم او حتما باشگاه را ترک می‌کند. ولی او خواهان ترک باشگاه شده است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها