پوچتینو در برنابئو تماشگر بازی رئال

رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند مائوریسیو پوچتینو روز شنبه در جریان دیدار رئال و سویا در استادیوم برنابئو در این استادیوم حضور داشته و بازی را از روی سکوها تماشا کرده است.

پوچتینو در برنابئو تماشگر بازی رئال

رئال مادرید روز شنبه در هفته بیستم لالیگا در خانه خود استادیوم برنابئو میزبان سویا بود و در این دیدار دشوار موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد تا همچنان با امتیاز برابر با بارسلونا صدرنشین لیگ باشد. اما این بازی یک بازدیدکننده خاص داشت که خبر حضور او در استادیوم باعث شده بار دیگر شایعات و گمانه‌زنی‌ها حول رئال تشدید شود: مائوریسیو پوچتینو.

پوچتینوی آرژانتینی متعاقب اخراجش از باشگاه تاتنهام در روز 19 دسامبر همچنان بدون تیم است. بر اساس اعلام رسانه‌ها در اسپانیا پوچتینو روز شنبه به ورزشگاه برنابئو رفته و خبرساز شده است. عده‌ای از هواداران رئال که در میانه مسابقه متوجه حضور او در استادیوم شده بودند واکنش زیادی نشان داده و فریاد زنان نام او را به زبان آورده و سپس به سراغش رفته و از او خواستند با آنها سلفی یادگاری بگیرد.

علت جنجالی شدن حضور پوچتینو این است که او مدتها است یکی از مربیان محبوب فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال محسوب می‌شود. تا جایی که پرز او را "پوچه" صدا می‌کند نه پوچتینو.

البته پیش از منصوب شدن کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا، از پوچتینو به عنوان نامزد جانشینی ارنستو والورده در این تیم هم یاد می‌شد ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد تا بار دیگر سایه پوچه بر سر زیدان سنگینی کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها