بازیگران کره‌ای در قلب هالیوود تاریخ‌ساز شدند

گروه بازیگری فیلم «انگل» به کارگردانی بونگ‌ جون هو در مراسم جوایز انجمن بازیگران آمریکا تاریخ‌ساز شدند. در این مراسم بهترین‌های دنیای بازیگری در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند.

بازیگران کره‌ای در قلب هالیوود تاریخ‌ساز شدند

به گزارش خبر فوری ، برای نخستین بار در تاریخ اهدای جوایز انجمن بازیگران آمریکا یک فیلم خارجی جایزه بهترین گروه بازیگری را از آن خود کرد. فیلم «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو جایزه بهترین گروه بازیگری انجمن بازیگران آمریکا را دریافت کرد.

این فیلم که نخستین بار در جشنواره کن به نمایش درآمد و نخل طلای جشنواره را به خانه برد، حالا از مدعیان چند جایزه اسکار است و بدون شک یکی از آن‌ها یعنی اسکار بهترین فیلم بین‌المللی را از آن خود می‌کند. چه بسا که اسکارهای بیشتری هم به دست آورد.

در مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران آمریکا جایزه بهترین بازیگر زن و مرد سینما به ترتیب به رنه زلوگر و واکین فینیکس اهدا شد. رنه زلوگر برای بازی در نقش جودی گارلند هنرپیشه سرشناس این جایزه را دریافت کرد و واکین فینیکس برای بازی درخشان در نقش «جوکر» برنده جایزه شد.

جوایز بازیگری نقش مکمل هم به برد پیت برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» و لارا درن برای بازی در فیلم «داستان ازدواج» اهدا شد.

از دیگر برندگان جوایز انجمن بازیگری می‌توان به پیتر دینکلیج اشاره کرد که برای بازی درخشان در فصل نه چندان درخشان پایانی «بازی تاج و تخت» برنده جایزه شد.

منبع:‌ هالیوودریپورتر / ۱۹ ژانویه

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها