امشب سهمیه بنزین خودروها واریز می شود + جزئیات

ساعت ۲۴ امشب، سومین مرحله سهمیه بنزین بهمن در کارت های سوخت شارژ می شود.

امشب سهمیه بنزین خودروها واریز می شود + جزئیات

بامداد جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودرو‌های شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد که طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال آینده، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب خواهد شد که همه این مقدار به مردم تعلق می‌گیرد.

این در حالی است که ساعت ۲۴ امشب سومین مرحله سهمیه بنزین خودروهای ناوگان عمومی و شخصی به کارت رانندگان خودرو واریز می شود.

ساعت 24 امشب کارت های سوخت شارژ می شود + جدول سهمیه بنزین

در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه بنزین بهمن ماه فردا شب به کارت‌ سوخت دارنندگان خودرو واریز می شود.

او افزود: سهمیه‌ها همانند قبل و بر اساس جدول اعلام شده است سهمیه بنزین هر خودرو واریز می‌شود که این میزان برای خودرو‌های بنزینی ۶۰ لیتر در ماه و خودرو‌های سواری دوگانه سوز ۳۰ لیتر در ماه است.

کاهی در مورد تعیین سهمیه بنزین برای سفر‌های نوروزی نیز گفت: این موضوع هنوز در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مطرح نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر
    0

    بریزن ۱ هفتس ماشینم گوشه پارکینگه اخه ۶۰ لیتر چیه ؟؟ ۱۰۰ لیتر حداقل بریزن

    نظرات شما -
    • دلباز یاسوج
      0

      ۱۰۰ لیتر و ۶۰ لیتر تفاوتش چیه برادر من، همین زود متقاعد شدن ملت باعث این سواری ها شده، حداقل از مردم عراق یادبگیریم که تا به حقشان نرسند کوتاه نمیایند

  • ناشناس
    0

    برا چه تغییر دادین؟وانت پرمصرف 400تا بود شده 300 لیتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها