فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اگر شوری نگهبان با آبروی کسی بازی کند باید شب اول قبر پاسخ دهد / مرحوم هاشمی می‌گفت فله‌ای رد صلاحیت می‌کنند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در آستانه هر انتخاباتی فضای جامعه باید به گونه‌ای باشد که مردم انگیزه کافی برای رأی دادن داشته باشند.

اگر شوری نگهبان با آبروی کسی بازی کند باید شب اول قبر پاسخ دهد / مرحوم هاشمی می‌گفت فله‌ای رد صلاحیت می‌کنند

محمد اشرفی اصفهان ی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، معتقد است انتخابات را در بدترین شرایط ممکن برگزار می‌کنیم.

نماینده ادوار مجلس در ادامه سخنانش گفت: انتخابات‌، اعم از انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس، خبرگان رهبری یا شورای شهر که در کشور برگزار می‌شود، منوط به وضعیت جامعه است. در واقع در آستانه هر انتخاباتی فضای جامعه باید به گونه‌ای باشد که مردم انگیزه کافی برای رأی دادن داشته باشند.

در فضایی مسموم به سر می‌بریم
رئیس سابق هیات بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری همچنین توضیح داد: در شرایطی به روز برگزاری انتخابات مجلس یازدهم نزدیک می‌شویم که در فضایی مسموم به سر می‌بریم، به همین دلیل بعید است مردم زیادی دوم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. به هر حال از نیمه دوم سال اتفاق‌هایی افتاد که شرایط بد شد، به طوری که می‌توان گفت کاش انتخابات در وقت دیگری برگزار می‌شد.

شورای نگهبان دقیقاً مثل دوره‌های قبل رد صلاحیت‌های گسترده‌ای انجام داد
اشرفی اصفهانی افزود: نکته تاسف‌آور این است که هرچند همه می‌دانند مردم به سختی راضی به رأی دادن می‌شوند، شورای نگهبان دقیقاً مثل دوره‌های قبل رد صلاحیت‌های گسترده‌ای انجام داد تا مردم به این ذهنیت برسند که قرار است مجلس را در اختیار یک جناح قرار بدهند. واقعاً نمی‌دانم این روند عقیده‌ آقایان است یا از جایی یا ارگانی به آنها توصیه می‌شود که اصلاح‌طلبان را به قول آقای هاشمی فله‌ای رد کنند.

حق‌الناس و آبروی انسان‌ها از هر چیزی بالاتر است
محمد اشرفی اصفهانی در پایان صحبت‌هایش گفت: اعضای شورای نگهبان باید بدانند حق‌الناس و آبروی انسان‌ها از هر چیزی بالاتر است و اگر تنگ‌نظری کنند و کسی یا کسانی را با نگاه سیاسی رد کنند و با آبرویش بازی کنند، باید در شب اول قبر جواب پس بدهند.

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • شرتانه
    0

    میخواهند فقط اصول گرایان که فقط بله قربانگووفاسدودزدهستند بیایند سرکار تا حکومت و مردم را نابود کنند

    نظرات شما -
    • علی
      0

      هیچ گرایشی نیاد ما مردم نه اصلاح طلب نه اصولگرا نمیخایم تموووووم

    • ..........
      0

      شوتینگ ...6نفر از بزرگان معروف اصوولگرایان رهم رد صلاحیت شده اند

    • حسام
      0

      نه اينكه اين هشت سال مملكت دست اصلاح طلب ها بود همه چي گل و بلبل بود ... چقد رو دارين بابا

  • عدالت
    0

    وای از دست شما اصلاح طلبان رای نیارین میگین تقلب شده ...رد بشین میگین دیگه تو کشور باسواد نیست .....وای بر فتنه گران

  • مریم
    0

    شما اصلاح طلب ها چرا از فتنه انگیزی دست بر نمی دارید. در ضمن خواهشا اسم هاشمی رفسنجانی رو نیارید که فشار خون مردم بالا میره. بنده ی خدا رهبر چه کشیده از دست شما به اصطلاح اصلاح طلب ها.

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      مریم ....زنده باشی انشاالله تا ظهور در همین عقیده باشین

  • نسترن
    0

    دقیقا کار نماینده ها در مجلس چی بوده این چند سال ؟ تو را قران از شب اول قبر نگو شیخ اگه واقعا باور داشتی از این مسئولیت ها فرار میکردی ک مبادا حق الناس گردنت بیفته خدا نیامرزه تمامی مسئولینی ک میتونستند ب نفع مردمی ک با رای اون مردم نشستن پشت صندلی مجلس کارهایی انجام بدند و ندادند استیضاحی کنن و نکردن قانونی ب نفع جوانان و کار و ازدواج تصویب شده ۱۴ سال پیش اما اجرا نکردن بقدری دلمون پر این چند سال از همه تون واگذارتون ب خدا

  • ناشناس
    0

    اینها نه به خدا نه به شب اول قبر اعقادی ندارنند که اینجور به سرمردم میارنند از گرانی دروغ فریب کردن کلفتی به دنیا دیگر اعتباری در دنیا نداریم نه ایران نه ایرانی خدا ازشان نگذرد اینها بمیرنند سگ هم زیره تابوت شان نمیره چه برسد مردم اون حاج قاسم سلیمانی بود خیرش به مردم و منطقه رسید عزمتی بود این مردمی که آمدنند برای شهید بزرگ حاج قاسم فقط به خاطره خوده حاج قاسم بود و جایش در بهشت است خدا ازش راضی باشد دیگر این جمعیت مردم تکرارنخواهد شد برای هیچ کس

  • احمد
    0

    وقتی افرادمشکل دار شما تائید نمی شوند فضا تاریک ومبهم می باشد برویدوببینیدچه دزدی ها شده است شورای نگهبان کارش عالی است و بی نقص جوسازی ممنوع

  • بازنشسته
    0

    اصلاح طلب یا اصول گرا راپشت پرده ایها ساختند تا مردم به این ها مشغول باشند .بچه های گرگ صفتان سی چهل ساله در اروپا آمریکا زندگی میکنند دایی عموها شان اینور اختلاس و دزدی هاشون را میکنند . با وزش باد عوض میشند ریش میزارند میشند اصولگرا ریش بر میدارند میشند اصلح طلب.پاکانی هم چون سلیمانی بودند و هستند و خواهند بود که دغدغشون . زندگیشون همه و همه اعتقاد و کشور و مردم و پیشرفت سرزمینشون بوده.عاقبت با پرهیزگاران است.

  • ناشناس
    0

    انشاالله دیگه مجلس و دولت دست شما اصلاح طلبان نخواهد افتاد.شورای نگهبان انقلابی تشکر

  • قادر
    0

    اقدام شورای نگهبان بجا ،هوشمندانه ،مدبرانه وطبق قانون ودفاع از حقوق حقه ملت وحق الناس است. هرگونه مسامحه دراین مورد گناه نابخشودنی وخیانت به آرمان امام ره وخون شهداست. شورای محترم نگهبان نباید تحت تاثیر جوسازی ها قرارگیرد نتیجه مسامحه همین مجلس و وکیل الدوله های ذلیل وخنثی است که می بینیم. ترحم بر پلنگ تیز دندان جفاکاری بود بر گوسفندان مجلس جای آدمای ترسو ،فرصت طلب وبی خاصیت نیست و من جرب المجرب حلت به الندامه ..

  • مصطفی حامدی پور
    0

    با سلام .بله کاملا صحیح فرمودید ولی جناب آقای اشرفی در نظر داشته باشید در صورتیکه تهمت سیاسی گری به شورای نگهبان اگر صحیح نباشد اینبار شما هستید که باید شب اول قبر پاسخگو باشید. با تشکر

  • حسام
    0

    خود تو شب اول قبر چطوري جواب ميدهي ؟ كه داري تهمت ميزني !!!! علم غيب داري ؟؟؟

  • حسینی
    0

    تو دلت برای شب اول قبر اونا شور نزنه اصلاح طلبها باید برای همیشه از صحنه روزگار محو شوند خصوصا شماها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها