پلوسی خطاب به ترامپ: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ یک رئیس جمهور همیشه استیضاح شده است.

پلوسی خطاب به ترامپ: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: دونالد ترامپ همواره یک رئیس جمهور استیضاح شده خواهد بود، فارغ از اینکه نتیجه محاکمه‌اش در مجلس سنا چه خواهد بود.

پلوسی خطاب به ترامپ گفت: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای. مهم نیست مجلس سنا چه کاری انجام می‌دهد. این استیضاح هرگز پاک نخواهد شد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: اگر می‌دانستم که رئیس جمهور در حال شنیدن این گفتگو است، می‌خواستم به او بگویم که بداند برای همیشه استیضاح شده است چرا که او از سمت ریاست جمهوری آمریکا برای منافع شخصی و سیاسی اش سوء استفاده کرده است. او امنیت ملی آمریکا را تضعیف کرده و به سوگند ریاست جمهوری اش وفادار نبوده است، سوگندی که بر اساس آن موظف به حفاظت از قانون اساسی بوده است. او همگرایی نظام انتخاباتی ما را هدف قرار داده است.

مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا با ارسال مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا موافقت کرده است. محاکمه ترامپ قرار است سه شنبه در مجلس سنا کلید بخورد.

نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق کمک 400 میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد مالی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پرونده رسوایی اوکراین است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رضا
    0

    اقدام دموکرات‌ها در به جریان انداختن استیضاح سیاسی بود و رای منفی هم که سنا به استیضاح می‌دهد هم سیاسی است. همه اینها جنگ قدرت این دو حزب است که فعلا بازنده آن دموکرات‌ها بوده است.بزرگترین اشتباه کشور هم استفاده نکردن از 8 سال ریاست اوباما بود. اگر برجام در ابتدای کار اوباما تصویب میشد چند سال دولت اوباما و شرکت های بزرگ آمریکایی با ورود به پروژه های بزرگ کشور و سرمایه گذاری هنگفت آنها و بقیه کشور ها در اقتصاد کشور باعث می‌شد ترامپ نتواند به راحتی با یک دستور اجرایی از برجام خارج شود چون او اهل سود و زیان و محاسبه گر است

  • پرهام
    0

    الان ایران حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار فقط بابت هواپیما باید به اوکراین بده ...

    نظرات شما -
    • بیطرف
      0

      از اون ۲۰۰ میلیون یورو که مجلس تصویب کرد بدن به سپاه قدس جبران خسارت کنند.

  • .
    0

    مجلس قدرتمند یعنی این. به نظرتان صلاحیت خانم پلوسی برا دور بعد تایید خواهد شد؟ چون تشویش اذهان عمومی کرده!!!! ببینیم شورای نگهبان امریکا در این خصوص چه تصمیمی خواهد کرفت

  • ..........
    0

    گول فیلم بازی چماغ وهویچ این امریکایهارو نخورید ....اینا همه باهم هستند ...امریکایها مثل بعضی از ایرانیها نیستند که سریع کشورو به خارجیها بفروشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها