تصمیم صداوسیما درباره ۳ برنامه جنجالی شبکه افق

طبق تصمیم‌گیری جدید مدیران سازمان صداوسیما بناست از این به بعد ۳ برنامه «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» دیگر «زنده» به روی آنتن نروند.

تصمیم صداوسیما درباره ۳ برنامه جنجالی شبکه افق

برنامه های تلویزیونی «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» 3 برنامه تلویزیونی گفت و گو محور در شبکه های افق و یک سیما بودند که در به صورت زنده و در قالب گفت وگوهایی صریح و چالشی به مسائل روز جامعه می پرداختند.

بنا بر این گزارش، این گفت و گوها شامل موضوعات سیاسی، اقتصادی و بین الملل بود که روشنگری های بسیاری در ابعاد گوناگون با خود به همراه داشت و مهمانان این برنامه ها نیز شامل افرادی از طیف های مختلف بودند.

حالا طبق تصمیم گیری جدید مدیران تلویزیون که گفته شده بر اثر فشار دولتی ها و به ویژه حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، صورت گرفته و در پی تذکرهای پیاپی به مدیران رسانه ملی، بناست این 3 برنامه از حالت زنده خارج شوند و پس از ضبط استودیویی و بازبینی به روی آنتن بروند.

در صورت بروز چنین اتفاقی، این برنامه ها که صراحت آنها از جمله موفقیت ها به حساب می آمد، به زودی به گفت و گوهایی خنثی و بی تأثیر بدل خواهند شد که اثرگذاری خود را از دست خواهند داد.

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • زن بازنشسته
    0

    همان بهتر که بصورت مرده (نه زنده ) پخش شوند

  • شیرکو
    0

    همون بهتر در این چاه ویل پول بیت المال روگل یا چیز دیگه بگیرن . رسانه ضد مردمی ضد ایرانی و بلندگوی عده ای سر در آخور . خداروشکر سالهاست به اراجیف صداسیما گوش نمیدم برامم مهم نیس برنامه شون زنده باشه یا سقط شده باشه

  • مجاهد
    0

    خدا لعنت کنه این دولت رو . این همه دم از دموکراسی و آزادی بیان و بد بودن نظارت استصوابی می زنه بعد به اینجا که می رسه یعنی جایی که دانستن حق مردمه می خواد همه صداها به جز صدای خودش رو خفه کنه.

  • م
    0

    دولت راستگویان!دولت شفاف !مدعیای ازادی از چی میترسید امنیتی ترین دولت جمهوری اسلامی شماکه مدعی دموکراسی هستین چرا نمیذارین مردم مستقیم مستندهایی که پخش میشه رونگاه کنن خودشونم عقل دارن قضاوت میکنن،مشکل اینجاس بودجه صداوسیما دست دولته که هیچ جای دنیا حتی عقب افتاده ترین کشورهام بودجه شون مستقله

  • تقوی
    0

    این جمله از کیست؟پناه میبرم به خدا از بستن دهان ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها