خلاصه وضعیت این روزهای ایران در یک کارتون

تقسیم بندی وضعیت اجتماعی این روزهای ایران به دو گانه غرب زده و علیه آن، سوژه کارتون شهاب جعفرنژاد شده است.

خلاصه وضعیت این روزهای ایران در یک کارتون

وضعیت اجتماعی این روزهای ایران سوژه کارتون شهاب جعفر نژاد شده است.

وی در این باره نوشت: «فضای اینستاگرام پر شده از توهین و تحقیر و تیکه و کنایه..همه طلبکارن از بقیه...هر کسی راه و روش و عقیده ی خودش رو درست می دونه و خلاف عقیده ش رو به باد فحش و توهین می گیره، این وسط هم دو تا هنرمند عزیز با هم از طریق پست گذاشتن دعوا می کنن و پته ی همو روی آب می ریزن و اصلا فکر نمی کنن می تونن با یه تماس تلفنی مشکلشونو حل کنن....ما خواهان آزادی هستیم ولی هیچ رقمه آزادی بیان رو تاب نمیاریم و مخالفمون رو سرکوب می کنیم....بسیار محق هستیم برای رسیدن به آزادی...بسیااار»

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    کلا ایرانی ها جنبه هرچیز وارداتی اعم از فرهنگی ، دموکراسی، سیاسی، تکنولوژی ، اقتصادی و هنری و ... رو ندارن؛ و دچار افراط یا تفریط میشن. الان هم که در دنیای مجازی مایه آبروریزی هستند و موجبات خنده و سو استفاده دیگران. سوال این است که چرا و چه کسانی با این برنامه ریزی ها قصد هدایت عمدی جامعه به این سمت را دارند و چه نفعی میبرن؟

  • ناشناس
    0

    این همه پول برا انتخابات هزینه میشه و این حقوقهای نجومی که نماینده ها میگیرند هزینه کنید برا نخبگان کشور حداقل بعد از 4 سال چند صد اختراع و نواوری داریم کشوری مثل ژاپن بعد از جنگ جهانی با سخت ترین شرایط تلاش کردند و کشور صنعتی شد مدیران ما هم که فقط قصد تخریب همدیگه دارند و عقب بردن کشور از قافله پیشرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها