مهاجم سابق بارسلونا در آستانه بازگشت به لالیگا

خروج پاکو آلکاسر از فهرست بوروسیا دورتموند برای بازی امروز مقابل آگزبورگ نشان از جدایی احتمالی و قریب الوقوع این بازیکن دارد.

مهاجم سابق بارسلونا در آستانه بازگشت به لالیگا

پاکو آلکاسر تابستان 2018 بود که از بارسلونا راهی دورتموند شد. انتقالی که ابتدا قرضی بود ولی دورتموند خیلی زود آن را دائمی کرد. آلکاسر در 47 بازی برای زردها توانسته 26 گل بزند و 4 پاس گل نیز داده است. آماری که به نظر فوق العاده است ولی با این وجود آلکاسر مدتی است که از برنامه های لوسین فاوره مربی دورتموند خارج شده به طوری‌که در شش بازی گذشته تنها ده دقیقه در میدان حاضر بوده است.

هدف آلکاسر جدایی از دورتموند و بازگشت به لالیگا است. در ابتدا گفته می شد که مقصد بعدی او اتلتیکو خواهد بود ولی این انتقال ممکن نیست. اکنون از والنسیا و ویارئال به عنوان دو گزینه جدید آلکاسر نام برده می شود.

تمایل آلکاسر البته بازگشت به والنسیا است ولی این تنها زمانی میسر خواهد بود که کوین گامیرو از والنسیا جدا شود ولی مهاجم فرانسوی نه زمستان گذشته و نه حالا قصد جدایی ندارد. گزینه ویارئال اما محتمل تر است چرا که اکامبی مهاجم شماره 9 این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد و به این ترتیب مسیر برای جذب آلکاسر هموار خواهد بود.

منبع: بانک ورزش

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها