وقتی ترامپ خود را حرامزاده توصیف می کند / فیلم


28 دی 1398 - 15:49
5e22f7d169284_2020-01-18_15-49
رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در جمع اعضای تیم فوتبال ال اس یو سخنرانی می‌کرد و خود را حرامزاده خطاب کرد.

رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در جمع اعضای تیم فوتبال ال اس یو گفت: ما پشت میز رئیس جمهور عکس می گیریم. این میزی است که مدت هاست آنجاست. روسای جمهوری زیادی, برخی خوب و بعضی نه چندان خوب, (در آنجا بوده اند). اما شما الان یکی از خوب ها را دارید, هر چند آنها سعی دارند این حرامزاده را استیضاح کنند, باور می کنید؟

رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در جمع اعضای تیم فوتبال ال اس یو سخنرانی می‌کرد و خود را حرامزاده خطاب کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e22f7d169284_2020-01-18_15-49
28 دی 1398 - 15:49

رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در جمع اعضای تیم فوتبال ال اس یو گفت: ما پشت میز رئیس جمهور عکس می گیریم. این میزی است که مدت هاست آنجاست. روسای جمهوری زیادی, برخی خوب و بعضی نه چندان خوب, (در آنجا بوده اند). اما شما الان یکی از خوب ها را دارید, هر چند آنها سعی دارند این حرامزاده را استیضاح کنند, باور می کنید؟

66

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
Aسید امیر 8 0 پاسخ 1398/10/29 -14:01

بالاخره بعداز اینهمه دروغ یه حرف راست از دهنت دراومد ترامپ ....

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1398/10/29 -12:31

ترامپ زمانی که تولد شده شیرحرام خورده وبی تربییت بزرگ شده درجامه کثیف ولجنگاه یزیدوپدرش معاویه وخواهران وبرادرانش زاده یزی د به همه حتا امریکا ثارت ش ده

دشمن ترامپ 7 0 پاسخ 1398/10/29 -12:07

ترامپ خودت هم میدونی چه حرام زادهی هستی

محمد 5 4 پاسخ 1398/10/29 -10:23

مرد به تمام معنا

عدالت 6 2 پاسخ 1398/10/29 -10:19

من موندم امریکا خودشو حرامزاده معرفی میکنه ...بسیار اشکار امیگه که داعش وبسیاری از گروهای تند روی منطقه را ما به وجود اوردیم اکثر جنگ وخون ریزیها رو به گردن می گیره .....ولی ولی چرا بعضی از ایرانیها باز می گویند امریکا حقوق بشر را میشناسد چرا

کاوه 9 0 پاسخ 1398/10/29 -08:30

تنها حرف راست ترامپ در طول عمرش همین بود که گفت من حرام زاده ام.

حمید 10 0 پاسخ 1398/10/29 -00:39

این چیز جدیدی نیست ،اینو‌همه مون میدونستیم!!

. 9 1 پاسخ 1398/10/29 -00:20

همین حرامزاده کل دنیا رو تحریم کرده.

محمدی 1 7 پاسخ 1398/10/28 -23:32

در حین اینکه این ادم بسیار سخت دل و با سیاستای غلطش داره به دنیا ظلم میکنه ولی از اعتماد به نفس و شوخ طبعی بالایی برخورداره این نقاط مثبتش رو کاش بسیاری از روسای ماهم داشتند .

روشنک 1398/10/29 -08:30

بد دهنی و فحاشی شد نکته مثبت؟! سقوط اخلاقی این جور آدما وحشتناکه... نفرت انگیزه... کاش روسای ما شبیه پیامبر مودب و شجاع و مهربون باشن نه شبیه این موجود!

سینا 15 1 پاسخ 1398/10/28 -19:55

فحش نیست واقعا حرام زاده هستش.

جانبازولایت محمد 14 1 پاسخ 1398/10/28 -18:58

حرام زاده هستی کارهای تو فقط ازدست یک حرام زاده میاد که خودت اعتراف کردی انسان ازیک حرام زاده چه درخواستی دارددرکربلا هم امام حسین علیه سلام بدست حرام زاده ای بنام ابن مرجانه شهیدشد

سرباز 4 2 پاسخ 1398/10/28 -18:02

حتما مادرت تایید کرده که شما ان رازیانه می کنید الی ترامپ

مهلا 26 1 پاسخ 1398/10/28 -16:35

کاش این حرومزاده بودنت رو مملکت ما اثر نداشت و از ما دور بودی الهی خدا لعنتت کنه

ماهان 23 4 پاسخ 1398/10/28 -16:27

لیاقتش دقیقا همین کلمه است

یک دوست 24 4 پاسخ 1398/10/28 -16:15

جناب ترامپ؛ در اینکه می فرمایید شکی نداریم.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks