اقدامات لازم قبل از استخدام منشی مطب

عجله کردن در استخدام منشی مطب می‌تواند ضررهای زیادی را برای شما داشته باشد، زیرا در ماه اول انرژی زیادی از شما جهت آموزش منشی گرفته می‌شود و با انتخاب اشتباه مجبور می‌شوید انرژی مضاعفی برای آموزش منشی جدید اختصاص دهید.

اقدامات لازم قبل از استخدام منشی مطب

عجله کردن در استخدام منشی مطب ممکن است ضررهای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. وقتی شما یک منشی را استخدام می‌کنید در ماه اول انرژی بسیار زیادی از شما جهت آموزش منشی گرفته می‌شود. بنابراین اگر در انتخاب خود اشتباه کرده باشید مجبور خواهید شد مجدداً یک منشی دیگر استخدام کنید و یک انرژی مضاعف برای آموزش منشی جدید اختصاص دهید.

برای اینکه بتوانید از همان ابتدا یک منشی لایق و حرفه‌ای برای مطب خود استخدام کنید نیاز است که تمامی اقدامات لازم برای استخدام منشی را مرحله‌به‌مرحله انجام دهید.

نویسنده کتاب فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی آقای محمد ظهره‌وند در قالب یک مقاله جامع درزمینهٔ استخدام منشی مطب تمامی اقداماتی را که قبل از استخدام منشی و پس از استخدام منشی نیاز دارید انجام دهید را گردآوری کرده‌اند.
در این مقاله علاوه بر پرداختن به حوزه استخدام منشی مطب، در مورد موضوعات دیگری چون آموزش منشی مطب، تشویق منشی مطب و اخراج منشی مطب نیز صحبت شده است.

در پایان این مقاله یک لیست از وب‌سایت‌های معتبر درزمینهٔ ارسال آگهی استخدام منشی برای شما آماده شده است تا به‌راحتی بتوانید در چندین وب‌سایت آگهی استخدامی خود را قرار دهید.
یکی دیگر از موضوعاتی که هر پزشکی نیاز دارد نسبت به آن آگاهی داشته باشد به‌کارگیری استراتژی‌های صحیح تبلیغاتی است. تبلیغات پزشکی یکی از حساس‌ترین نوع تبلیغات است و با تبلیغات صنف‌های دیگر ازجمله پوشاک و مواد غذایی و خودرو کاملاً متفاوت است.

محمد ظهره‌وند متخصص برندسازی و تبلیغات در حوزه پزشکی یک ویدئو آموزشی 3 ساعته درزمینهٔ آموزش تبلیغات پزشکی تهیه کرده است. در این بسته آموزشی در مورد 10 استراتژی بسیار کاربردی درزمینهٔ تبلیغات پزشکی صحبت شده است.

با مراجعه به وب‌سایت برند شخصی می‌توانید این بسته آموزشی را تهیه کنید. همچنین در وب‌سایت برند شخصی ده‌ها مقاله آموزشی رایگان درزمینهٔ تبلیغات و برندسازی پزشکی و نحوه افزایش تعداد بیماران برای مطالعه جامعه محترم پزشکان قرار داده شده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها