ملاوردی:

توقع می‌رفت شورای نگهبان رفتاری اصلاح‌شده از خود نشان دهد/ برای بخشی از سیستم اهمیت ندارد افکار عمومی چه قضاوتی درباره‌اش می‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فرایند طوری است که گویی برای بخشی از سیستم اصلاً و ابداً اهمیت ندارد افکار عمومی چه قضاوتی درباره کارهایش می‌کنند که باید گفت این پدیده‌ای خطرناک است.

توقع می‌رفت شورای نگهبان رفتاری اصلاح‌شده از خود نشان دهد/ برای بخشی از سیستم اهمیت ندارد افکار عمومی چه قضاوتی درباره‌اش می‌کنند

شهیندخت مولاوردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به رد صلاحیت‌های گسترده چهره‌های اصلاح‌طلب توسط شورای نگهبان اظهار داشت:‌ متاسفانه شورای نگهبان مثل سنوات گذشته اقدام به رد صلاحیت گسترده چهره‌های اصلاح‌طلب کرد تا کشور در شرایطی که به انسجام و یکصدایی احتیاج دارد به استقبال انتخابات مجلس برود.

اعضای شورای عالی شدیداً به رویکرد یک‌جانبه‌گرای شورای نگهبان اعتراض داشتند
معاون اسبق رئیس‌جمهوری در ادامه سخنانش گفت: در شرایط فعلی هنوز درباره چگونگی ورود جریان اصلاحات به انتخابات مجلس یازدهم حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌شود. چیزی که تا امروز مشخص است، این است که شورای عالی در انتظار نتیجه تعیین صلاحیت‌های شهرهای دیگر است تا با مشخص شدن نتیجه نهایی موضع نهایی اعلام شود. البته اعضای شورای عالی شدیداً به رویکرد یک‌جانبه‌گرای شورای نگهبان اعتراض داشتند.

سالی که نکوست از بهارش پیداست
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره آرایش انتخاباتی توضیح داد: سالی که نکوست از بهارش پیداست. تلاش‌هایی که برای یکدست کردن مجلس بعدی شروع شده است در واقع نشان می‌دهد دیگر قرار است مجلس به جای عصاره ملت عصاره جناح‌های سیاسی باشد. این برخورد در شرایطی صورت می‌گیرد که با توجه به اتفاقات خاص چند وقت اخیر و تبعات نگران‌کننده تحریم‌،‌ توقع می‌رفت اعضای شورای نگهبان این‌ بار رفتاری اصلاح‌شده از خود نشان دهند.

اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت قطع امید نمی‌کنند
او افزود: اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت قطع امید نمی‌کنند. اما شورای نگهبان با این روش فضای ناامیدکننده و فاقد اعتماد عمومی را تشدید کرد. به همین دلیل جای تعجب است که چطور چنین عملکردی از خود نشان می‌دهند.

شهیندخت مولاوردی در پایان صحبت‌هایش گفت: فرایند طوری است که گویی برای بخشی از سیستم اصلاً و ابداً اهمیت ندارد افکار عمومی چه قضاوتی درباره کارهایش می‌کنند که باید گفت این پدیده‌ای خطرناک است.

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • یک دوست
    0

    خانم مولاوردی، واقعا چرا از اینکه عده ای از همکیشان شما رد صلاحیت شده اند اینقدر ناراحت هستید؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر شورای نگهبان اراده کرد و خواست دلایل رد صلاحیت ها را مطرح کند روی دارید که دوباره در مقابل رسانه ها ظاهر شوید!!!!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اقای محترم کاربر گرامی موضوع اصولگرا و اصلاح طلب نیست اگر جرمی اتفاق افتاده که افتاده چرا تا کنون اطلاع رسانی و رسیدگی قضائی نشده این حرفا فقط موقعه انتخابات به مردم گفته میشه نمونه بارزش ساقط کردن هواپیمای اوکراینی با 179 سر نشین عزیز و هموطن گرامی کشورمون که ابتدا انکار کردن اگر اتباع کشور های دیگه نبود و هواپیما هم مال خودمون بود عمرا راستشو به مردم میگفتن مثل تمام دروغ هائیکه تا حالا به ملت گفتن و مثال بارز ش ادم های بیگنائیکه به اجرم ترور دانشمندای شهید هسته ای کشورمون گرفتن بعدا معلوم شد کاملا دروغ بوده و هزاران مثال بارز دیگری..... شهادت سردار سپهبد صیاد شیرازی و شهید عزیزمون شهید احمد کاظمی وغیره نتیجه تحقیق چی شد؟

  • ا. ع
    0

    چرا اصلاح طلبان فکرمیکنند افکارعمومی یعنی آنها؟!

  • عباس
    0

    اصلاح طلب و اصولگرانباشن بهتره ولی بدی کار اینه که باز بخشی از اونا تایید کردن ولی غیراونا رو اصلاانگار که فقط همونا تو مملکت باید نماینده مردم باشن

  • مهرداد
    0

    اتفاقا شورای نگهبان کار درستی داره انجام میده. کسی که صلاحیت نداره باید بره سیاست جای بازی نیستش که.

  • فاطمه
    0

    به نظر من فرقی نمیکنن سگ زرد برادر شغاله ...اقای کدخدایی خودتو خسته نکن همه دزد هستن مجلس بعد بدترررر خواهد بود چرا که جیبا خالیه باید پر کنن ولی اینا اگر باشن حداقل کمتر میدزدن چون جیباشون جا نداره بدزدن

  • احمدی
    0

    مقام معظم رهبری چندین سال قبل فرمودند : قانون باید اجراء شود هرچند بد باشد . شما که مدتی را در مجلس بودید باید قانونی را تصویب می کردید که مشکلات را حل کند و مدنیت منطقی را حاکم نماید ، ولی اگر چنین نکرده اید ، حق اعتراض ندارید وباید خود را ملامت کنید نه جایگاه قانونی را ، مسلماً شورای نگهبان هم شرح وظایفی دارد که باید انجام دهد هر چند منافع بعضی ها را ضایع کند

  • ناشناس
    0

    خواهشن لطف کنید بیشتر از این به شعور ملت توهین نکنید و اسم شوارای نگهبان رو عوض کنید و اسمشو بزارید شورای انتصابات.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها