شکایت دوچرخه‌سوار ایرانی به CAS

رکابزن ایران گفت: حکم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مبنی بر محرومیت چهار ساله را قبول نکرده ام و قرار است به دادگاه CAS شکایت کنم.

شکایت دوچرخه‌سوار ایرانی به CAS

مهدی سهرابی در واکنش به محرومیت چهارساله خود از سوی اتحادیه جهانی جهانی دوچرخه سواری بیان کرد: کاری که اتحادیه جهانی انجام داد و نام من را وارد لیست محرومان کرد غیر قانونی است چون من حکم آنها را قبول نکرده ام و 21 روز هم فرصت دارم به دادگاه CAS شکایت کنم. تا زمانی که من حکم را قبول نکنم و برگه ای را امضا نکنم، آنها نمی توانند نام من را وارد لیست محرومان کنند. نمونه هایی وجود دارد که افراد حکم محرومیت خود را قبول نداشته اند و آن را امضا نکرده اند از این رو نامشان هنوز در لیست تعلیقی ها قرار دارد. اما به نظرم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در محروم کردن من عجله دارد.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که پس از اینکه تعلیق شد، دفاعیات خود را ارسال کرد یا خیر، تصریح کرد: پس از اینکه اتحادیه جهانی من را تعلیق کرد، مستندات و دفاعیات خود را ارسال کردم اما اصلا به آن توجهی نکردند و دوباره حرف خودشان را زدند و حتی اثبات نکردند دلیل قطعی تعلیق من چه چیز بوده است. با این حال می‌خواهم به دادگاه CAS اعتراض کنم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها