یک میتینگ در قلب حوزه قم: برگزارکننده مجهول‌الهویه است / عکس

‏روز روشن سه کاندیدای انتخابات مجلس از قم، “‎میتینگ مشترک” برپا می‌کنند؛ آن هم با نام شهدا و با اموال عمومی در ‎حوزه علمیه قم و از همه مهمتر ‎هدیه توزیع می‌کنند تا رای‌ها تنها به‌خاطر تکلیف نباشد.

یک میتینگ در قلب حوزه قم: برگزارکننده مجهول‌الهویه است / عکس


فرید مدرسی، روزنامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «میتینگ در قلب حوزه قم / برگزارکننده مجهول‌الهویه است»، نوشت:

‏روز روشن سه کاندیدای انتخابات مجلس از قم، "‎میتینگ مشترک" برپا می‌کنند؛ آن هم با نام شهدا و با اموال عمومی در ‎حوزه علمیه قم و از همه مهمتر ‎هدیه توزیع می‌کنند تا رای‌ها تنها بخاطر تکلیف نباشد. آقایان زاکانی، ذوالنور و امیرآبادی بدون اندک نگرانی، قم را ‎"ملک پدری" پنداشتند؛ حتی دارالشفا را؟

‏گفتند به دلیل عوارض انتشار این خبر، می‌خواهند ‎هدیه را حذف کنند تا کسی اعتراض نکند اما نمی‌دانند با برگزاری این مراسم در دارالشفا، دقیقا ‎"استقلال حوزه" را هدف گرفته‌اند. به نظرمی‌رسد قدرت این سه کاندیدایِ ‎هدیه‌پخش‌کن آنچنان است که مدیران حوزه حاضرند، تبعات ‎میتینگ را برعهده گیرند.

‏جهت اطلاع آقایان عدالت‌طلب و شفافیت‌دوست؛ عالیجنابان ‎زاکانی، ‎امیر‌آبادی و ‎ذوالنور هم باید بگویم که برگزارکننده میتینگ شما در مکانی حوزوی، وقفی و به نام شهدا، یک فعال اقتصادی است که نامش هم پایین پیامک‌های ارسالی آمده است. پس بانی هدیه هم مشخص شد. فکر نمی‌کردم شما هم…

‏به مدیران معظم حوزه و مدیریت بزرگوار فیضیه و دارالشفا پیشنهاد می‌کنم در صورت صلاحدید، کلاً میتینگ فردا در دارالشفاء را کنسل کنند یا اینکه سخنرانی سه کاندیدای مجلس از قم لغو و برگزارکننده مجهول الهویة [آن فعال اقتصادی] کنار گذاشته و مراسم تغییر ماهوی دهد و به یاد سردار شهید سلیمانی برگزار شود.

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    مگه ملك شون نيست؟

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      مملکت ارث باباشونه !!!!!

  • عدالت
    0

    جناب خبرفوری اینها نمایندگان انقلابی ومردم دوست هستند برای رسوای دولت واصلاح طلبا اومدن ....درودر بر مردان انقلابی

    نظرات شما -
    • عادل
      0

      انقلابی و مردم دوست از بیت المال استفاده شخصی نمیکنه اونم قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی

  • رسول
    0

    از آبرو و مقام دیگران برای خود مایه گذاشتن کار درستی نیست و هر موقع خودتون آبرویی بدست آوردید ازش استفاده کنید ، تخلفات از همین جاها شروع میشه و در ضمن کاندیداها نباید از اماکن دولتی جهت تبلیغات استفاده کنند.

  • علی
    0

    آقای شورای نگهبان اگه جرات و جسارت داری طبق قانون ورود کن !!! عمرا بتونی .

  • علی
    0

    یاد اصحاب کهف افتادم که از زنده شدن خود پشیمان شدن و از خدا درخواست مرگ مجدد میکردن. اگر سردار سلیمانی الان زنده میشد و میدید که از اسم و نشان او چه سو استفاده و بهره برداری هایی میکنن و یا خواهندکرد؛ دوباره از خدا طلب مرگ میکرد.

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      انا واقعا طرفدار سردار هستند

  • ناشناس
    0

    بااین کارا امید دارن ما به اینده امیدوار باشیم سردارمون فقط برای انسانیت خودشو فداکرداینا رو بگو بازی بازی قدرت ما فقط این وسط شدیم مترسک

  • عدالت
    0

    کسانی که نمی دانند یا نمی شناسند بشناسند از قبل سال 88 بنده در تمام جلسات وسخرانیهای این سه نماینده بودم یکی از طرفداران سرسخت سپاه وسردار سلیمانی هستند بلکه هم سنگر هم هستند همین اقایان بودند که به دولت هشدار دادند که در مورد بر جام که امریکا خیانت می کند دولت گوش نداد تاکه می بینید کشورو نابود کرد ...ولی برجامیها حتا یک قدم هم جلو نیامدند

  • یک دوست
    0

    کسی حق ندارد از اسم شهدا و انسان های بزرگ برای منفعت شخصی یا حزبی خود سو استفاده کنه چه اصلاح طلب و چه اصولگرا!!!

  • علی
    0

    زاکانی سری قبل تو تهران رای نیاورد و بعد از انتخابات به کل ایران گفت کوفه .

  • هادی موسوی
    0

    سلام زیاد خودت را اذیت نکن این نمایندگان برای مردم قم زحمت کشیدن و می کشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها