رسانه سعودی: ایران از لیگ قهرمانان کنار کشید!

برخی رسانه‌های وابسته به سعودی مدعی شدند که ایران از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده است.

رسانه سعودی: ایران از لیگ قهرمانان کنار کشید!

فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که نامه‌ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی طرف برگزار کند.

همچنین در ادامه این بیانیه فدراسیون آمده است که در روز شنبه (امروز) جلسه‌ای با حضور مدیران ۴ باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو اتخاذ می‌شود.

رسانه عربستانی: ایرانی‌ها از لیگ قهرمانان انصراف دادند!

بر این اساس برخی از رسانه‌های سعودی اقدام به شیطنت و خبرسازی کرده‌اند.

توئیتر سایت الاخباریه در خبری فوری در این باره نوشت که تیم‌های ایرانی رسما از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده‌اند و این در حالی است که قرار است امروز (شنبه) در جلسه که در وزارت ورزش برگزار می‌شود در این خصوص تصمیم گیری شود.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کمند
    0

    این تیم ها که به هر حال حذف خواهند شد چه بهتر که الان انصراف دهند

    نظرات شما -
    • رسول
      0

      فوتبال غیرقابل پیش بینی هست و تیمهای ما اینو ثابت کردن مثل : سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس که با توجه به خریدهای گران تیمهای عربی تا فینال آسیا هم رسیدن، باید مسئولین از حق ورزش فوتبال کشور دفاع کنند و نزارن AFC سیاست رو وارد ورزش کنه و مشخصه تیمهای عربی دارن از این قضیه سود میبرن و پیشنهاد اونهاست.

  • ک
    0

    تیم ملی خخخخ ...همه با پول رفتن تیم ملی ....از بحرین از بحرینم باختن ...نصف یه استان ایران نیست ..هر کی پولش بیشتر باشه الآن به همه جا میرسه ...کسی که استعداد داره همون بار اول صد میلیون شاید بیشتر ازش می خوان ...

  • .
    0

    کلا بعد از انقلاب فوتبال ما نابود شد.فقط پول پخش می کنند. به اسیا نروند سنگین تر هستند. محال است حالا حالا ها تیمی از ایران قهرمان شود. فقط در داخل زرنگ هستند و برا هم شاخ و شانه می کشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها