تراشتگن: ستین قصد دارد برخی چیزها را تغییر دهد

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا درباره جدایی ارنستو والورده از این تیم و سرمربیگری کیکه ستین، صحبت کرد.

تراشتگن: ستین قصد دارد برخی چیزها را تغییر دهد

تراشتگن به دلیل مصدومیت، هنوز نتوانسته در سال جدید میلادی برای بارسلونا به میدان برود. با این وجود دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در چند تمرین آخر این تیم حضور داشته و مشکلی برای حضور در ترکیب بارسا برای بازی فردا مقابل گرانادا نخواهد داشت.

تراشتگن حالا در مصاحبه‌ای به صحبت درباره مسائل مختلف پرداخته است. دروازه بان آلمانی بارسلونا پیرامون جدایی والورده از بارسلونا و روی کار آمدن کیکه ستین می‌گوید : " همه ما به والورده به خاطر کارهایی که طی این مدت در بارسلونا انجام داد احترام می‌گذاریم. حالا ما یک سرمربی جدید داریم که قصد دارد، برخی چیزها را تغییر دهد. سرمربی جدید شیوه و ایده خاص مورد نظر خود را در سر دارد. با این وجود ما امیدوار هستیم که در پایان فصل تمام جام های ممکن را بالای سر ببریم. به طور کلی احساس اولیه ما با ستین خوب بوده است."

تراشتگن در رابطه با پایان یافتن مصدومیتش نیز گفت: " من حالا کاملا آماده هستم و می خواهم با پایان یافتن مصدومیتم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. از حمایت طرفداران بی نهایت تشکر می کنم. آنها در سال‌های اول که کم تر بازی می کردم هم حمایت ویژه‌ای از من انجام می‌دادند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها