قدردانی از فیلمنامه‌نویسی که رسوایی جنسی بزرگ در فاکس‌نیوز را روایت کرد

انجمن نویسندگان آمریکا با اهدای یک جایزه از چارلز راندولف فیلمنامه‌نویس فیلم «بامب شل» تجلیل می‌کند.

قدردانی از فیلمنامه‌نویسی که رسوایی جنسی بزرگ در فاکس‌نیوز را روایت کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، چارلز راندولف برای نوشتن فیلمنامه «بامب شل» یا «بمب خبری» از سوی انجمن نویسندگان آمریکا تجلیل می‌شود.

این نویسنده به عنوان دریافت کننده جایزه پل سلوین ۲۰۲۰ معرفی شد.

راندولف در مراسم اهدای جوایز ۲۰۲۰ انجمن نویسندگان در روز یکم فوریه تجلیل می‌شود.

دیوید ای گودمن رییس شاخه غربی انجمن نویسندگان آمریکا در این باره گفت: فیلمنامه استادانه‌ای که چارلز راندولف نوشته لحظه فرهنگی معنادار و چالش‌برانگیزی را به یک درام عمیقاً فریبنده انسانی بدل کرده است.

در بیانیه وی آمده است: کار او نشان می‌دهد که تجربه ایستادن در برابر سوء‌استفاده، از مرزهای حزبی و وابستگی سیاسی هم فراتر می‌رود. انجمن نویسندگان آمریکا مفتخر است که برای این فیلمنامه فوق‌العاده از وی تجلیل می‌کند.

«بامب شل» یا «بمب خبری» درباره رسوایی‌هایی است که بر اثر آزار جنسی در فاکس‌نیوز در نهایت منجر به بیرون رفتن راجر آیلز از این مرکز خبری شد. شارلیز ترون و مارگو رابی برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند.

راندولف در کنار ترون و جی روچ از تهیه کنندگان این فیلم هم هست.

وی گفت از دریافت جایزه سلوین بسیار خوشحال است. وی افزود: از زمان «همشهری کین» فیلمنامه‌نویسان داستان‌های زیادی بر مبنای زندگی افراد واقعی که به سادگی برچسب می‌خورند گفته‌اند و من مفتخرم که یکی از اعضای این انجمن صنفی که پیچیدگی‌های بشری را گرامی می دارد، هستم.

راندولف استاد فلسفه و مطالعات فرهنگی است و در سال ۲۰۱۶ جایزه اسکار را به طور مشترک با آدام مکی‌کی برای «کمبود بزرگ» دریافت کرد. «عشق و دیگر داروها»، «مترجم» و «زندگی دیوید گیل» دیگر فیلمنامه‌های وی بوده‌اند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها