روحانی: امروز نیاز ما به وحدت و یکپارچگی است / فیلم

رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به اینکه روحیه مردم امروز از هر روز دیگری برای مقاومت بیشتر است تاکید کرد: امروز نیاز ما به وحدت و اتحاد و یکپارچگی است.

روحانی: امروز نیاز ما به وحدت و یکپارچگی است / فیلم

رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نماز جمعه امروز که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد گفت: امروز نیاز ما به وحدت و اتحاد و یکپارچگی و اهداف بلند انقلاب است که این اهداف ما با تلاش و جهاد امکان پذیر است.

به نقل از شبکه خبر وی در ادامه گفت: امروز من فکر می کنم که روحیه مردم از هر روز دیگری برای مقاومت و ایستادگی بیشتر است به دلیل اینکه دشمن همه فشار خود را بر مردم وارد کرده است

روحانی گفت که مردم ما نشان دادند که تا کنون در برابر دشمن ایستاده اند و بعد هم خواهند ایستاد و ما به حمدالله در بسیاری از مسائل گره‌ها را به کمک و حضور مردم باز کردیم و ان‌شاء الله که شرایط ما بهتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مریم
    0

    جناب روحانی شما که لالایی بلدید پس چرا خوابتون نمیگیره. شما خودتون و برخی وزراتون چقدر به این حرف پایبندید؟؟

  • ناشناس ریز بین
    0

    آقای روحانی!!! وحدت با چه طرفهایی و با چه اهدافی و برای خدمت به کدام قشر؟؟؟!!! --- - آقای روحانی!!! درخواست وحدت باید برای رسیدگی جدی صادقانه ی ضابطه مند و سازمان یافته ی فوری عادلانه کار آمد به مشکلات روز افزون ملت باشد که شش سال است با ناکار آمدی مدیرت اقتصادی دولت شما و اصرا بر پیروی بی چون و چرا از مکتب اقتصاد سرمایه گرای انسان ستیز غرب و رویگردانی از اصول عدالت محور نظام اسلامی این دولت را با بردن ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم به حضیض نابودی به حامی پر وپا قرص تحریمهای ضد بشری دشمنان قسم خورده ایران و دست و پا زدن برای نابود کردن محبوبیت مردمی این نظام تبدیل کرده است. - شما و هم دستان شما در نمایندگان مجلس شورا بجز تلاش برای افزایش تنگناهای جان کاه و معنویت زدا علیه ملت هیچ نشانه ی مثبتی از وحدت خواهی سازنده ی امید بخش برای رفع تنگناهای خفه کننده از گردن ده ها میلیون مردم انقلابی صبور وفا دار ایران اسلامی تا کنون از خود نشان نداده اید. - هم اکنون با یقین به از دست دادن قدرت و امکان زیاد به دادگاه کشانده شدن مدیران ارشد شما بعلت آسیبهای سنگین خانمان بر افکنی که در طول دو دوره از ریاست خود در ایران که مالا مال از ثروتهای خدا داده ی کلان است به این مردم و فادار تحمیل کرده اید ؛ ندای وحدت با چه طرفهایی و با چه اهدافی و برای خدمت به چه قشری را سر می دهید که بتوانند شما را از پیامدهای وضعیت فلاکت باری که با سوء مدیریت عمدی و رفتار خود بر ضد سیاستهای عدالت محور خود کفایی و اقتصاد مقاومتی برای کل ملت ایران در طول این مدت فاجعه بار پدید آورده اید نجات دهد و رهایی بخشد؟؟؟!!! - دریغ از پیدا کردن یک جو شعور حقیقی قابل اثبات وطن خواهی و مردم داری و احساس مسئولیت نسبت به استقلال و حقوق حاکمیت کشور و نسبت به سرنوشت ملت خدا پرست سربلند آزاده ی ایران و نسبت به ضرورت احترام عملی به اصول قانون اساسی کشور نزد دولت مردان شعار گرای ملت ستیز کنونی که بجز دشنام دادن و سرکوفت زدن به ملت و شعارهای پر زرق و برق بی محتوا و شیفتگی به چیره کردن دو باره ی بیگانگان غرب چپاول گر بر کشور هیچ اثر و رفتار دیگری از آنان دیده نمی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها