به قدوس دوباره پیشنهاد شد سوئد را انتخاب کند

سرمربی تیم ملی سوئد در یک مصاحبه درباره سامان قدوس صحبت کرده و می‌گوید انتظار داشته قدوس، تیم ملی سوئد را انتخاب کند و از اینکه او در نهایت ایران را انتخاب کرده تعجب کرده است.

به قدوس دوباره پیشنهاد شد سوئد را انتخاب کند

اشتفان پترسون، سرمربی تیم ملی سوئد که در دروان بدست داشتن سکان هدایت این تیم موفق بوده و از جمله موفقیت‌های او باید به صعود به مراحل بالایی لیگ ملتهای یوفا و همچنین راه‌یابی به رقابتهای یورو2020 اشاره کرد در جریان تور ژانویه تیم ملی سوئد در قطر با یکی از رسانه‌های این کشور گفتگویی انجام داده و در خلال آن درباره سامان قدوس صحبت جالبی مطرح کرده است.

خبرنگار در این مصاحبه به ورود دژان کولوشوسکی که اصالت سوئدی ندارد به تیم ملی سوئد و بازی با پیراهن زردرنگ این تیم اشاره کرده و می‌گوید آیا از اینکه او سرانجام سوئد را انتخاب کرده راضی است یا نه.

پترسون در این باره می‌گوید:" بله، ما چند بازیکن داریم که شرایط مشابهی دارند و باید تیم ملی‌شان را انتخاب کنند. ما کسانی را داشته‌ایم که می‌توانسته‌اند ملیت دیگری را برای بازی در تیم ملی آن کشور انتخاب کنند ولی در نهایت سوئد را انتخاب کرده‌اند. ما نباید به فلان بازیکن بگوییم که باید این کار را انجام بدهی. چون این تصمیمها خیلی احساسی است. ما به آنها می‌گوییم اگر این تصمیم را بگیری این تبعات را دارد و تصمیم دیگر برای تو با این شرایط همراه خواهد بود".

سرمربی سوئد در ادامه به سامان قدوس اشاره کرده و گفت:" یکی از موارد خیلی مطرح در این زمینه مساله سامان قدوس بود. او در ژانویه 2017 با تیم ملی سوئد در تور بالگولت شرکت کرد ولی در همان سال در ادامه متوجه شدیم که به تیم ملی بزرگسالان ایران رفته است. او البته اوایل اجازه نداشت برای ایران بازی کند و سوئد به او پیشنهاد داد که می‌تواند دوباره برگردد و پیراهن تیم ملی سوئد را به تن کند. ولی در نهایت قدوس تصمیمش را گرفت و ایران را انتخاب کرد".

وبسایت فوتبالز‌کانالن سوئد در ادامه به مصاحبه سامان قدوس درباره پیوستنش به تیم ملی ایران اشاره کرده و از قول قدوس در گفتگو با یک پادکست سوئدی نوشت:" اگر فدراسیون فوتبال سوئد زودتر با من تماس گرفته بود شانس زیادی بود که من سوئد را انتخاب کنم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها