امباپه برای یک گل شادی کرد، برای یک گل نکرد

شادی نکردن کیلین امباپه بعد از زدن گل اول پاری سن ژرمن به موناکو در بازی دیشب دو تیم در فرانسه و شادی او بعد از گل آخر به این تیم در فرانسه خبرساز شده است.

امباپه برای یک گل شادی کرد، برای یک گل نکرد

دو تیم موناکو و پاری سن ژرمن دیشب در هفته بیستم لوشامپیونا در استادیوم خانگی موناکو، استادیوم لوئیس دوم، به مصاف هم رفتند و پاریسی‌ها موفق شدند با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4-1 به پیروزی برسند. اما یکی از لحظات جنجالی این بازی زمانی اتفاق افتاد که کیلین امباپه ستاره PSG بعد از آنکه در دقیقه 24 اولین گل تیمش و اولین گل بازی را وارد دروازه تیم میزبان کرد از شادی بعد از گل خودداری کرد تا هواداران PSG را از خود ناراحت کرده و جنجالی شود. جالب اینجا است که امباپه در دقیقه 90+1 گل دوم خود و چهارم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند این بار شادی کرد تا تعجب همه را برانگیزه و خبرساز شود.

امباپه در این صحنه پاس آنخل دی‌ماریا را دریافت کرده و با حرکتی عالی به پشت دفاع موناکو فرار کرد. امباپه در این موقعیت دیگر غیر قابل مهار بود و توپ را با عبور از دروازه‌بان موناکو به تور دروازه چسباند. البته امباپه در پایان بازی در دقیقه 90+1 آخرین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا در این بازی دبل کرده باشد.

گل اول امباپه در این بازی بیستمین گل او در بیست و یک بازی فصل جاری بود. ولی امباپه با وجود اینکه گل مهمی زده بود از شادی کردن به خاطر گلزنی به تیم سابقش خودداری کرد. امباپه از آکادمی جوان باشگاه موناکو شروع کرده و زمانی که موناکو با درخششی عجیب توانست در فصل 2016-2017 به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد در تیم اول باشگاه بازی می‌کرد.

امباپه بعد از بازی درباره شادی نکردن بعد از گل خود گفت:" بله من شادی نکردم چون باید به موناکو احترام می‌گذاشتم. من در این باشگاه کشف شدم و آن سالها بهترین لحظاتم را اینجا تجربه کردم و باید به همه اینها احترام بگذارم".

جالب اینجا است که در دقیقه 90+1 امباپه پاس نیمار را دریافت کرده و گل دوم خود و گل چهارم پاری سن ژرمن را وارد دروازه تیم سابقش کرد. اما این بار امباپه در مقابل دوربینها شادی بعد از گل معروف خود را به نمایش گذاشت تا ناظرین را شگفت زده کنند. هواداران PSG از خود می پرسند اگر هدف امباپه احترام به تیم سابقش بوده چرا بعد از گل چهارم شادی کرده است؟ خود امباپه در پایان بازی در پاسخ به این سوال خبرنگاران گفت:" من از برخی تماشاگرها توهین شنیدم و باید جواب آنها را می دادم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها