واکنش‌ها به پیشنهاد تکه‌تکه کردن سفیر انگلیس / فیلم

امام جمعه مشهد در اظهارنظری درباره حضور سفیر انگلیس در اغتشاش گفته بود که اخراج او محبت مردم در حق اوست؛ او باید تکه تکه شود. این اظهارنظر واکنش‌های متفاوت داخلی و خارجی داشته است.

واکنش‌ها به پیشنهاد تکه‌تکه کردن سفیر انگلیس / فیلم

امام جمعه مشهد در اظهارنظری درباره حضور سفیر انگلیس در اغتشاش گفته بود که اخراج او محبت مردم در حق اوست؛ او باید تکه تکه شود. این اظهارنظر واکنش‌های متفاوت داخلی و خارجی داشته است.

حجت الاسلام مجید انصاری به «جماران» گفت: «گرچه اقدام نامتعارف و غیرقانونی سفیر انگلستان در تهران برای حضور در جمع معترضان برخلاف شئون دیپلماتیک و مقررات حاکم بر رفتار دیپلمات ها در یک کشور است و باید طبق موازین با آن برخورد شود، اما اظهارات عجیب امام جمعه مشهد نیز هم برخلاف قانون و هم برخلاف اسلام و خصوصا برخلاف منافع ملی است؛ آن هم در شرایطی که دشمنان به دنبال بهانه برای مخدوش کردن چهره اسلام و ضربه به چهره جمهوری اسلامی برای توجیه ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.»

وی با بیان اینکه این اظهارات برخلاف منافع جمهوری اسلامی و خدمت ناخواسته به دشمنان خواهد بود افزود: «کسانی که تریبون نماز جمعه خصوصا در شهری چون مشهد را برعهده دارند باید در مورد سخنان خود بیشتر فکر کنند و بنابراین سخنان اخیر جز ضربه اسلام، روحانیت و انقلاب نتیجه ای در پی ندارد.»

صادق زیباکلام؛ روزنامه‌نگار و فعال سیاسی هم در واکنش به سخنان امام جمعه مشهد درباره برخورد با سفیر انگلیس در تهران در توئیتر خود نوشت:

واکنش به پیشنهاد علم‌الهدی درباره سفیر انگلیس

همچنین، به گزارش نواندیش، سفیر آمریکا در برلین با انتشار ویدیوی صحبت‌های امام جمعه مشهد در توئیترش نوشت:

"این اظهارات را نمی‌شود نادیده گرفت. حرف‌های ایشان باید بلند در آمریکا، اروپا و همه‌جا پخش شود. اینها دیگر قابل چشم‌پوشی نیستند.

واکنش ‏سفیر آمریکا در برلین به صحبت‌های علم الهدی

طی روزهای اخیر امام جمعه مشهد با انتقاد از حضور سفیر انگلیس در تجمعات اخیر گفته بود: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست چرا که گر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود. اینهایی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد نشدند ستون پنجم هستند؛ در همه دنیا با ستون پنجم دشمن چه می‌کنند؟ سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود. انگلستان باید ممنون عناصر امنیتی ما باشد؛ اگر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود؛ او ستون پنجم دشمن ماست.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • ناشناس
    0

    متاسفانه آقای علم الهدی برخلاف انسانیت حرف میزنه چه برسه که بخوایم بیایم در خصوص دین صحبت ایشونو بررسی کنیم. کسی که برای نگاه کردن یک جمع فرد رو مجازات به تکه تکه کردن میدونه و یا بخاطر احترام به مردم ممالک و عزت نفس دانشجویان مفید جامعه که از روی پرچم رسمی کشوری رد نشدند، میگه باید اعدام شوند، مریض روانیست و تمام طرفداران این تفکر هم مریض روانیند. تحلیل نمیخواد. دو دو تا چهارتاست مگر خودمانرا به آن راه بزنیم

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      اصلا ناشناس خوندی ببینم گفته چه کسی را تکه تکه کنند؟؟؟؟

  • حمید
    0

    از انگلیس کثیف تر مگر هست دولت ما ضعیف است همان روز باید آن مرد خبیث از کشور اخراج می شد

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      0

      ماشالله طرفدران انگلیس برکت پیدا کرده و زیاد شده اند. نگاه کنید تعداد رای منفی به این کامنت را

    • Qartal
      0

      دقیقا مشخص نفرمودید اخراج یا ااااااااا ....

  • رضا حکم آبادی
    0

    ابو موسی اشعری است این مرد، بنده معلم هستم سالیان سال است که به پرچم هیچ کشوری تعرض نکردم نمی دانستم اینچنین حکمی دارم،

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      شما هم خبرهایی شنیده ای ، اعلام برائت کردی از جمهوری اسلامی. ولی نگفتی چطور از صافی گزینش تربیت معلم رد شدی.

    • سید
      0

      ببخش رای من مثبت بود ,اشتباه منفی زدم

    • ا
      0

      رد شدن از صافی کاری نداره ..چنتا رساله بخون دیگه مهم نیست تخصص داشته باشی ..

  • علی
    0

    این عین واقعینت وجودی و طرز فکر ایشون و یه سری از مسئولین ماست . پس بی زحمت کسی فکر ماله کشیدن نباشه . مجددا آبرومون رفت جلوی همسایه ها

  • رضا
    0

    اینجور اشخاص درسته که سواد دین و احکام دارن ولی سواد دیپلماسی ندارن. مسولیت هر شخص را نسبت به سوادش باید داد.دشمن تراشی از دست هر شخصی می آیید.ضمنا دین اسلام دین صلح و آرامش و دوستی است .ولی متاسفانه تبلیغ کننده گان ما فقط بجای منافع ملی منافع شخصی را در نظر میگیرن.

  • هدایت الله اردستانی سامانی
    0

    با سلام خدمت مردم عزیزم ،به امام جمعه. مشهد بگویند جایت،گرم و نانت بجاست،امام تو امام جمعه مشهدی،و بعدش امور بین الملل،و منافع ملت و حق.ق ملت جداست خیلی بایست سنجیده تر بایست حرف زد چون تمام دشمنان ملکت همین را میخواهند مه ایران را منزوی کنند و بس اقتصاد خاموش و مردم در زیر تحریم مگر مملکت قانون ندارد که تو امام جمعه مشهد به کمکم امور ایران حکم روا می داری ،ببخشید ،جایت گرم و نانت جور و خرد براه.

  • هموطن
    0

    تا کی باید تاوان و هزینه این جور حرفها رو بدیم یک نفر از بزرگان به ایشون بگه آقا قبل از سخن فکر بفرمایید. ضمنا بنظرم فقط اخراج سفیر بعنوان عنصر نامطلوب کافیه و بجاش آقای صادق زیباکلام رو انگلستان بذاره بعنوان سفیرش چون ایشون خیلی بهتر از خود سفیر از منافع انگلیس دفاع میکنه

  • محمد بهنام
    0

    سوال: مگر ما وزارت امور خارجه نداریم؟ سخنگوی قوه قضائیه چرا اظهار نظر میکند؟ آیا صحبت ایشان ناظر به رای دادگاه است یا نظر شخصی؟ البته ، در رابطه با صحبت بقیه سوالی ندارم!!!!

    نظرات شما -
    • مجید چناری
      0

      بهتر آن است که سواد حقوقی خودتان را نزد خود محفوط نگاه دارید. .. واین افاضات و سواد حقوفی سرشارتان را جایی دیگر هزینه نمائید

  • جنوبی
    0

    پرچم نماد ملتهاست نه دولت ها زیرا ملت ها همیشه هستند ولی دولتها با گرایشات مختلف در حال جابجایی هستند .در عراق هم همین حماقت را کردندو متاسفانه پرچم ایران را سوزاندند ولگد مال کردند .که بنده بعنوان یک ایرانی خیلی ناراحت شدم .در کشورهای متمدن دنیا آدمک آن شخص از آن کشور را میسوزانندنه پرچمش کشورش را.

  • Hasansaki
    0

    سلام شب بخیر خوبی خسته نباشید. درود بر شرف آیت الله علم الهدی و لعنت بر صادق زیبا کلام این به نظر من اول باید عناصر مزدوری مثل تاجزاده و صادق زیبا کلام را در داخل تکه تکه کنیم.مرگ بر منافق(صادق زیباکلام)

    نظرات شما -
    • زحمتکش
      0

      پس فرق شما با داعش چیه ؟اون دستش رسید مخالفاشون رو سوزاتد و تکه تکه کرد واز نظر آنان این افراد مستحق چنین سرنوشتی بودند شما هم که چنین تفکری دارید وای به روزی که توان انجامش را داشته باشید .بعد آنوقت مخالفانتان را متهم به بی بصیرتی میکنید آنهم در ایامی که کشور نیاز به آرامش دارد.

  • نا اشنا
    0

    اقای استاد ، شما ایت و نشانه خداوند کریم و رحیم و .......هستید ؟

    نظرات شما -
    • ن
      0

      کسی که اهل دین بوده ..خیلی راحت بزرگترین قتل عامارو در طول تاریخ انجام داده

  • کاربر ناشناس
    0

    لابود سفارت انگلیس بودجه خرید بنزین که گران شدکم آوردندکه بی نوا رفته بود اعتراض کنه یاتوحال خودش نبود فکر کرده بود توانگلیسه که گرفتنش بعددیده بدونه توی اریرانه

  • ک
    0

    روح ابوبکر بغدادی در ایشان حلول کرده است ...قبلا چرت و پرت می گفت ..الآن داره دستور قتل میده ...متاسفم برای اون پیر پاتالایی که پای منبرش میشینن ..خخخخخ..

  • علی فاتح
    0

    حاج قاسم عزیز ونیروهایش به کسانیکه درمقابل انسانیت وخداپرستی خون بیگناهان راریخته ومی ریزند ایستاده است.ارزش فرمانده بااخلاص وشجاع خیلی بیشترازاین صحبتهاست.

  • ناشناس
    0

    کسیکه اینقد راحت از تکه تکه کردن آدما صحبت میکنه چطوری میتونه دم از انسان بودن و خدا و دین و...بزنه.وای بر شما و طرفداران شما.

  • عباس
    0

    او که کشوری داشت ورفت خدا به تک تک مردم ایران رحم کنه اگه اینجوری که میگن بخوان عمل کنن .

  • ناشناس
    0

    خدا به ما رحم کنه .

  • حسن
    0

    اینآقاخیلیوحشتناکه

  • Qartal
    0

    قبول داریم که انگلیس همان روباه پیر استعمار و هیچ فرصتی رو از دست نمیده از آب گل آلود ماهی بگیره اما تاسف برانگیز تر از حرکت زشت سفیر سخنان غیر انسانی غیر اسلامی و خالی از تفکر جناب علم الهدی است ضربه ای که در این شرایط بغرنج کشور چنین اظهار نظر های بدون کنتور بعضی از آقایان همه چیز دان به کشور وارد میکنه بیشتر از ضربه هر دشمنی است

  • جلیلی
    0

    آقایان ..اصل داعش اینها بودند .و هستند

  • ناشناس
    0

    علم الهدی هم یکی مثل رئیسی و تندروهای دیگه مثل علی سعیدی و .... ریشه مملکتو با تفکرشون و تصمیم گیریاشون خشک کردن. اینا خود داعشن

  • رضا
    0

    زیاد حرفهای علم الجدا روجدی نگیرید دعوای خانوادگیه،

  • علی
    0

    عده ای فراموش کردند توطئه انگلستان عربستان اسراییل و امریکا حاج قاسم را تکه تکه کرد و سوزاند . البته تعجب نداره اینها انقدر کورند و کرند چون نمیخواهند بشنوند و بدانند که داعشی که همین ها ساختند چه کردند در عراق و سوریه و یا ال سعود چه کرد با بچه های یمنی. و یا حملات خودشان به عروسی ها در افغانستان و یا به مردم عادی در عراق و سوریه و یمن .تکه تکه کردن کم است برای اینها. باید کاری که مختار در انتقام عاشورا انجام داد رو برای اینها انجام داد. که البته برای کسانی که فقط اهل مطالعه باشند متوجه خواهند شد که مختار چ کرده و بنده چه کارهایی رو میگم. البته که اینهمه واکنش به علم الهدی به خاطر انتخابات پیش روست که خبر فوری به دنبال ساختن دوقطبی است.

  • ابراهیم
    0

    درودبر آیت ا...علم الهدی/لعنت بر دشمنان اسلام شما ای دنیا پرستان در خواب بمانید///هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنان بیدار میشود

  • علی سلطانی
    0

    سلام جای بسی تاسف است که دین اسلام که دین رحمت و رفعت است توسط جاهلین مقدس مآب و با استفاده از یک تریبون رسمی اینگونه مورد بی مهری قرار میگیرد و علاوه بر آن پیروان سیدالشهدای مدافع حرم را هم سلاخ معرفی می کند.به راستی که امام خمینی (ره) خطر اینگونه متحجران را به شیوایی بیان فرموده اند که خطر آنان بیشتر از کافران و دشمنان قسم خورد میهن و انقلاب اسلامی هست.آیا اکنون که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با تمام قوا در تلاش هستند تا دین مبین اسلام را ،دین خشونت، قتل و کشتار معرفی کنند،بیان این گفته جفا به جامعه اسلامی نیست.بر خطای سفیر انگلیس خبیث هیچ شکی نیست اما آیا این شیوه رفتار و گفتار با کدام احکام دین مبین اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) مطابقت دارد

  • ال
    0

    احسنت بر امام جمعه محبوب وانقلابي مشهد و ننگ بر غربزده هاي حقير

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها