صحبت‌های بغض‌آلود سوسن پرور در گفت‌و‌گو با سرنا:

فقط به جرم اینکه هنرمند هستم، قضاوتم نکنید!/ تلویزیون، دوست خوبی برای من نیست

خانم بازیگر درخصوص عدم همکاری با تلویزیون گفت: دو سال است که با تلویزیون همکاری نمی‌کنم. البته هیچ‌وقت اعلام نکرده‌ام که نمی‌خواهم با تلویزیون همکاری کنم بلکه باید بگویم که بنده آدم دوست‌داشتنی برای تلویزیون نیستم.

فقط به جرم اینکه هنرمند هستم، قضاوتم نکنید!/ تلویزیون، دوست خوبی برای من نیست

سوسن پرور در گفتگو با برنامه سرنا به رابطه‌اش با تلویزیون اشاره کرد و اظهار داشت: تلویزیون دوست خوبی برای من نیست چراکه ویژگی‌های یک دوست واقعی را ندارد به نحوی که در پروژه‌های طولانی با تلویزیون همکاری داشتم درصورتی که پولی به بنده داده نشد.

وی خاطرنشان کرد: چظور ممکن است که تلویزیون دوستم باشد درصورتی که برایش اهمیت ندارد که یک زن 40 ساله به چه صورتی باید کرایه خانه بدهد.

این بازیگر ادامه داد: در جایگاهی نیستم که بگویم با سازمان وسیع صداوسیما قهر هستم، اما به عنوان یک انسان می‌توانم انتخاب کنم که با تلویزیون دوست نباشم.

وی اضافه کرد: از سال 1373 بازیگری را آغاز کردم، ولی در عین حال می‌دانم که توسط تلویزیون در سال 1387 به شهرت رسیدم.

پرور درخصوص مهاجرت هنرمندان عنوان کرد: مهاجرت مربوط به طیف هنرمندان نیس، بلکه مردم نیز مهاجرت می‌کنند؛ البته که فقط مهاجرت هنرمندان دیده می‌شود.

وی در پایان مطرح کرد: از مردم کشورم خواهش می‌کنم که با یکدیگر مهربان باشیم، با یک تیتر و صفت، گول افراد مختلف را نخوریم چراکه من از عمق دلم تمامی مردم کشورم را دوست دارم و عمیقا ناراحت می‌شوم وقتی که بدون انصاف قضاوت می‌شوم.

71

حجم ویدیو: 13.93M | مدت زمان ویدیو: 00:05:52 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عدالت
    1

    همین تلوزیون شمارا به این مقام وثروت رسوند حالا سیر شدین پشتک می زنین

  • شهروند
    0

    احسنت به طرز تفکر شما کاملا درست فرمایش کردید

  • مهدیس
    0

    سوسن پرور کی هست, تو کدوم فیلم بازی کرده؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها