قاتل مرد 41 ساله سنندجی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش پلیس، قاتل مرد 41 ساله سنندجی کمتر از 10 ساعت بعد از ارتکاب جرم در فرودگاه امام خمینی تهران دستگیر شد.

قاتل مرد 41 ساله سنندجی دستگیر شد

24 دی‌ماه جاری از طریق تلفن 110 قتل یک مرد 41 ساله در یکی از خیابان‌های شهر سنندج به ماموران انتظامی استان اطلاع داده شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، قبل از رسیدن ماموران و نیروهای امدادی، مقتول به دلیل خونریزی شدید و جراحت جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: تحقیقات پلیس آگاهی در خصوص شناسایی قاتل در بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که فرد قاتل داماد مقتول بوده و ارتکاب به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و با شلیک گلوله صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قاتل به محض اقدام به قتل از محل متواری شده بود، اذعان داشت: قاتل مردی 24 ساله و داماد مقتول است که به دلیل اختلاف با خواهر مقتول اقدام به ارتکاب این قتل کرده و بلافاصله از محل متواری شده بود.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل قصد خروج از کشور را دارد که بعد از شناسایی محل قاتل نایب قضایی به محل اعزام و قبل از خروج، وی را در فرودگاه امام خمینی تهران دستگیر کردند و به پلیس آگاهی استان کردستان منتقل شد.

وی افزود: قاتل در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و دلیل اصلی این کار را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها