دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند

جانشین مسئول و سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از فوت دو کارگر افغانستانی در اثر سقوط در چاه خبر داد.

دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند

محمد علیپورجانشین مسئول و سخنگوی آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند اظهارداشت: عصر چهارشنبه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان دماوندی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دماوند مبنی بر سقوط دو کارگر افغانستانی در چاه در منطقه اصطلک و درخواست کمک برای نجات این افراد، بلافاصله گروه عملیات نجات آتش نشانی دماوند همراه دو دستگاه خودرو پیکاپ فرماندهی و ایسوزو نجات، متشکل از ۶ نفر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات نیروهای انتظامی و اورژانس نیز حضور داشتند، ادامه داد: پس از حضور در محل و بررسی وضعیت حادثه، با استفاده از حداکثر تجهیزات تخصصی نجات چاه به عمق ۳۸ متری برای نجات دو کارگر فراهم شد و پس از چهارساعت تلاش بی وقفه با استفاده از همه توان، عملیات انتقال کارگران طی دو مرحله انجام شد.

علیپور افزود: متاسفانه با وجود تلاش های بسیار و عملکرد به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵، به دلیل جراحت سنگین و ضربه شدید وارد شده، هر دو کارگران در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی از کارفرمایان و پیمانکاران عمرانی و ساختمانی خواست ضمن رعایت مسائل ایمنی با مراجعه به آتش نشانی دماوند نسبت به تامین ایمنی محل فعالیت و کار خود برابر دستورالعمل های موجود اقدام نمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.‌

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها