ترس بازیگر «ستایش» از سریال‌های طنز

فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش» درباره بازی در سریال‌های طنز گفت: طنز را دوست دارم اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم.

ترس بازیگر «ستایش» از سریال‌های طنز

فریبا نادری که اخیراً در سریال "ستایش" نقش کاملاً جدی و منفی را بازی کرد، می‌گوید که به کارهای طنز هم علاقه دارد.

نادری درباره بازپخش سریال‌های تلویزیونی گفت: من اعتقاد دارم تکرار و بازپخش سریال‌های مورد علاقه مردم لازم است و همه جای دنیا این سیستم را دارند که سریال‌های موفق را در دستور پخش مجدد قرار می‌دهند؛ فکر می‌کنم پخش دوباره آثار نمایشی خوب است، به ویژه اگر سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی داشته باشند.

وی در خصوص موفقیت برخی از سریال‌های تلویزیونی، توضیح داد:‌ فکر می‌کنم سریالی مثل "پرستاران" موفق شد که مثل تمامی قصه‌های دیگر در دل داستانش روایت‌های خانوادگی داشته باشد، اما این سریال دارای بخش آموزشی بود و همین موضوع جزو مزیت‌هایش محسوب می‌شود.

وی در خصوص نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده، افزود: همیشه سعی کرده‌ام کارهایم را با دقت انتخاب کنم. ترجیح می‌دهم کم‌کار باشم تا اینکه سر هر کاری بروم؛ به همین دلیل همه نقش‌هایم را دوست دارم.

نادری درباره بازی در سریال‌های طنز، گفت: طنز را دوست دارم اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم. می‌ترسم در کارهای طنز گیر بیفتم و برای نقش‌های جدی سراغم نیایند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در نقش‌هایی حضور داشته باشم که جنبه طنزش کم رنگ است.

منبع: تسنیم

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها