زامهران: وقتی برای اشتباه نداریم

هافبک نساجی می‌گوید نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل نخست است و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد زیرا به بدترین نحوه در فوتبال تنبیه می‌شود.

زامهران: وقتی برای اشتباه نداریم

حسین زامهران، بازیکن نساجی مازندران درباره اردوی هشت روزه این تیم در بندرعباس گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شرایط جوی که در سراسر کشور حاکم است، بندرعباس از آب و هوای بهاری و مطلوبی برخوردار است که این اردو با درایت کادر مدیریتی زحمتکش باشگاه، خدا را شکر در شرایط کاملا مناسبی با امکانات ایده آل به بهترین نحوه در حال برگزاری است و بازیکنان بدون دغدغه ای تمام تمرکزشان را روی تمرینات است.

او در ادامه افزود: تمرینات پرفشاری را در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌دهیم اما از آنجایی که روحیه تیمی در سطح بالایی است تمرینات به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود و با مسابقات دوستانه‌ای که توسط کادر فنی تدارک دیده شده است موجب می‌شود تا از شرایط بازی دور نشویم و با آمادگی بیش‌تری به استقبال نیم فصل دوم برویم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل نخست است و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد زیرا به بدترین نحوه در فوتبال تنبیه می‌شود.

زامهران در پایان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای دارم از هواداران وفادار و صبورمان که در هر شرایطی حامی و قوت قلب ما بودند، امیدوارم در ادامه راه هم در کنارمان حس‌شان کنیم تا با قدرت بیش‌تری به مصاف رقیبان‌مان برویم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها