عضو اتحادیه میهنی کردستان:

اجازه نخواهیم داد خاکمان به سکویی برای تجاوز به ایران تبدیل شود

یکی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق با اشاره به روابط خوب اقلیم کردستان و تهران گفت که دولت اقلیم کردستان اجازه نخواهد داد که خاک این اقلیم به سکویی برای تجاوز به ایران تبدیل شود.

اجازه نخواهیم داد خاکمان به سکویی برای تجاوز به ایران تبدیل شود

صالح فقی، عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز(سه شنبه) در گفت وگو با بغداد الیوم گفت: دولت اقلیم کردستان اجازه نخواهد داد که خاک این اقلیم به سکویی برای تجاوز به دیگر کشورها تبدیل شود.

وی افزود: دولت اقلیم کردستان سیاست احترام به حاکمیت کشورهای همسایه و خصوصا ایران را درپیش گرفته است، علاوه براین اقلیم کردستان عراق روابط خوبی با تهران دارد و روابط این دو بر اساس اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت یکدیگر است و این امر باعث می شود که دولت اقلیم کردستان اجازه ندهد که خاکش به سکویی برای تجاوز به کشورهای دیگر تبدیل شود.

این مسئول کرد گفت: ما از مسائل کردهای ایران حمایت می کنیم اما این مساله بدین معنا نیست که به دیگران اجازه دهیم از طریق خاک ما در داخل ایران هرج و مرج ایجاد کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یاس
    0

    روحت شاد مام جلال اگر سردار دلها . سردار مقاومت. سرباز بدون مرز ولایت و سرباز مدافع حریم آل الله و مدافع مظلومین جهان کمی دیر عمل می کرد .اربیل یک شنگال(سنجار)دیگربود و الان افرادی مثل نیچروان چشمشان به در بود که مادر و خواهرشان چه زمانی از عربستان به خانه شان خواهد آمد!!!!.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها