کولا تا المپیک می‌ماند

رئیس فدراسیون والیبال گفت: سرمربی تیم ملی را تا پایان رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ حفظ می‌کنیم.

کولا تا المپیک می‌ماند

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران از رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: همه تیم‌ها تدارک خوبی دیده بودند و می‌خواستند که دست پر چین را ترک کنند. چین میزبانی را گرفت و لیگ باشگاهی خود را آغاز نکرد که بلیت توکیو را بگیرند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با هماهنگی کادر فنی می‌خواهیم ۲ تیم ملی بسازیم. ما در ادامه راه خود می‌خواهیم در مسابقات لیگ ملت‌ها و المپیک حضور قدرتمندی داشته باشیم. نیاز داریم تا ۲ تیم داشته باشیم. در این صورت تیم‌های ایران می‌توانند با آمادگی کامل به مسابقات پیش‌رو بروند. سعی می‌کنیم بازیکنان اصلی که شانس بیشتری برای حضور در المپیک دارند در لیگ ملت‌ها کمتر به سفر‌های طولانی و کشور‌های دور بروند و بیشتر در خانه بازی کنند.

داورزنی در مورد برکناری کولاکوویچ از تیم ملی والیبال، تصریح کرد: کولاکوویچ تا المپیک با فدراسیون ایران قرارداد دارد. مربیانی که قرارداد دارند باید آن را ادامه دهند، مگر اینکه بعد از اتمام قرارداد بخواهند تصمیم دیگری بگیرند. اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود به بعد از المپیک موکول می‌شود. کولاکوویچ تا بعد از المپیک همراه تیم ملی ایران خواهد بود.

داورزنی افزود: در لیگ ملت‌ها به جوانان فرصت بیشتری داده خواهد شد تا بتوانند خودشان را نشان دهند. ضمن اینکه در موضوع پشتوانه‌سازی هم می‌توانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

او خاطرنشان کرد: هدیه‌ای را بعد از اتمام مسابقات به بازیکنان دادیم. جای امیر غفور و فرهاد قائمی هم در تیم ملی خالی بود. امیدوارم این ۲ بازیکن هم بتوانند به تیم ملی بازگردند و ما بتوانیم با تیم کاملی در مسابقات حاضر شده و بازهم دل مردم را شاد کنیم.

او ادامه داد: با تلاش زیادی که صورت گرفت تیم ملی ایران با آمادگی کامل راهی رقابت‌های انتخابی المپیک شد و توانست کسب سهمیه کند. من این موفقیت را به ملت بزرگوارمان تبریک می‌گویم. امیدوارم ملی‌پوشان ایران بتوانند با آمادگی بسیار خوبی در المپیک حاضر شوند.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص وعده‌هایی که در دوره گذشته مدیریتی‌اش مبنی بر کسب سکوی المپیک داده بود، تصریح کرد: الان هم شرایط برای تحقق این وعده‌ها فراهم است. تمام سعی ما این است که یک اتفاق خوب را در المپیک رقم بزنیم. در ابتدا باید از مرحله اول به دور دوم برویم و پس از آن در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم. ما همیشه این آرمان‌ها را داریم تا بتوانیم به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم. اگر زمانی ما فقط دنبال حضور در المپیک بودیم، حالا دیگر این موضوع هدف قابل توجهی نیست. هدف ما این است که با آمادگی کامل در المپیک حاضر شده و در آنجا شگفتی‌ساز باشیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها