محرومیت سه جلسه‌ای اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال، به دلیل انجام خطای خشن در بازی برابر کرستال پالاس با محرومیت سه جلسه ای مواجه شد.

محرومیت سه جلسه‌ای اوبامیانگ

روز شنبه دو تیم کریستال پالاس و آرسنال از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

در جریان این دیدار ستاره گابنی آرسنال یعنی پیر امریک اوبامیانگ در کناره های خط با مکس میر درگیر شد و تکل بسیار خشنی را روی پای این بازیکن انجام داد. بازیکنان کریستال پالاس بعد از این صحنه معتقد بودند که داور باید به اوبامیانگ کارت قرمز نشان دهد اما پائول تیرنی اعتقادی به این موضوع نداشت. بعد از مراجعه به VAR اما داور نظر خود را تغییر داد و ستاره گابنی آرسنال را به شکل مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

در همین رابطه دقایقی پیش اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که اوبامیانگ به دلیل انجام خطای شدید در بازی مقابل کریستال پالاس با محرومیت سه جلسه ای روبرو شده است. به این ترتیب اوبامیانگ سه بازی آینده توپچی ها مقابل تیم های شفیلدیونایتد، چلسی و برنلی را از دست خواهد داد؛ اتفاقی که قطعا یک خبر بد برای میکل آرتتا به حساب می آید که در این مقطع حساس فصل حساب ویژه ای روی ستاره گابنی تیمش باز کرده بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها