۸ راه برای صرفه‌جویی در قیمت رزرو هتل خارجی

قیمت رزرو هتل خارجی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های گردشگرانی است که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند. با ۸ تکنیک، در قیمت رزرو هتل خارجی صرفه‌جویی کنیم.

۸ راه برای صرفه‌جویی در قیمت رزرو هتل خارجی

مطمئنا شما نیز بارها برای سفر به کشورهای خارجی و به ویژه اروپایی، جستجو کرده‌اید اما با مشاهده قیمت رزرو هتل خارجی منصرف شده‌اید. از آنجاییکه بخش مهمی از هزینه‌های سفر را هزینه اقامت و بلیت پرواز شامل می‌شوند، قیمت رزرو هتل خارجی تأثیر بسیاری در بودجه مورد نیاز شما خواهد داشت.

متاسفانه در حال حاضر با توجه به نرخ برابری ارز، این موضوع تاثیر بیشتری پیدا کرده و توجه به قیمت رزرو هتل خارجی بیش از پیش مهم شده است. به طوریکه بسیاری از اوقات گردشگران با مشاهده قیمت رزرو هتل خارجی، به طور کلی از سفر به یک مقصد خارجی منصرف می‌شوند.

بنابراین تصمیم گرفتیم با بررسی راهکارهای مختلف، 8 راه بسیار کاربردی و شگفت انگیز برای صرفه جوبی در قیمت رزرو هتل خارجی ارائه کنیم تا بتوانید یک سفر با کیفیت بالا اما قیمت پایین را تجربه کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا کاهشی چشمگیر در هزینه سفر خود داشته باشید.

1. رزرو لحظه آخری

یکی از راهکارهایی که به شما کمک می‌کند تا هتل مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید، خرید در نزدیک‌ترین زمان به سفر است. بسیاری از اوقات هتل‌ها برای کاهش میزان خسارت پر نشدن اتاق‌ها، قیمت اتاق را در روزهای آخر به شدت کاهش می‌دهند. در این صورت اگر بتوانید تا روزهای آخر پیش از سفر صبر کنید، می‌توانید یک صرفه جویی شگفت انگیز در قیمت رزرو هتل خارجی داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که در مواقع شلوغی، ممکن است نتوانید جای خالی پیدا کنید و برنامه سفرتان به طور کلی بهم بریزد.

2. رزرو زودهنگام

همانگونه که گفتیم، در مواقع شلوغی ممکن است با نزدیک شدن به زمان سفر قیمت رزرو هتل نیز افزایش یابد. پس بد نیست که شما پیش از این سیر صعودی افزایش قیمت رزرو هتل خارجی هتل خود را رزرو کنید. برای همین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید در زمان پیک سفر و شلوغی مقصد سفر کنید، هتل خود را حتی چندین ماه پیش از سفر رزرو کنید.

3. سفر در زمان‌های غیرپیک سفر

هر مقصد گردشگری در زمان‌های مختلفی از سال شاهد اوج و فرود تعداد گردشگران است. به عنوان مثال کشورهای اروپایی سردسیر مانند نروژ یا سوئد در فصل تابستان که هوا مناسب‌تر است، پذیرای تعداد زیادی از گردشگران هستند. اما سرمای سخت فصل زمستان این مناطق، باعث کم شدن تعداد گردشگران می‌شود.
بنابراین این زمان‌ها بهترین موقع برای صرفه جویی در قیمت رزرو هتل خارجی است زیرا اکثر هتل‌ها قیمت‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

4. موقعیت هتل

یکی از مواردی که بر قیمت رزرو هتل خارجی تاثیر بسزایی دارد، موقعیت و محل قرارگیری هتل است. بسیاری از هتل‌ها در نزدیکی مرکز شهر و مناطق گردشگری قرار گرفته‌اند و گردشگران نیز اقامت در این مناطق را ترجیح می‌دهند. به همین دلیل قیمت این هتل‌ها نیز نسبتاً بالاتر است. اما هتل‌هایی که در فاصله دورتری از مرکز شهر هستند، قیمت‌های کمتری دارند و با رزرو آنها، می‌توانید در قیمت رزرو هتل خارجی صرفه جویی کنید.

5. رزرو در روزهای مختلف

قیمت هتل‌هایی که در مرکز شهر و نزدیکی جاذبه‌های گردشگری قرار دارند معمولاً در آخر هفته‌ها افزایش می‌یابد زیرا تقاضای گردشگران برای اقامت در این روزها بیشتر است. بنابراین اگر با گرفتن مرخصی مشکلی ندارید، می‌توانید در روزهای کاری اول و وسط هفته سفر کنید تا قیمت رزرو هتل خارجی و در نتیجه هزینه کل سفرتان کاهش یابد.

البته باید در نظر داشته باشید که هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز اداری و تجاری شهرهای قرار دارند و بیشتر میزبانان مسافران کاری و تجاری هستند، در روزهای کاری هفته قیمت بالاتری دارند و برای رزرو آنها بهتر است آخر هفته‌ها را انتخاب کنید.


6. رزرو بدون کنسلی

یکی از گزینه‌هایی که در زمان رزرو هتل خارجی وجود دارد و می‌تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد، امکان کنسل کردن رزرو است. اگر شما اتاق خود را با امکان کنسل کردن رزرو کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین اگر برنامه سفرتان قطعی است، هتل را بدون کنسلی رزرو کنید تا در قیمت رزرو هتل خارجی صرفه جویی کنید.

البته در نظر داشته باشید که در صورتیکه هتل را بدون کنسل رزرو کنید و بعدا به هر دلیلی نتوانید به سفر بروید، هزینه هتل به هیچوجه پس داده نخواهد شد!

7. وفاداری

بسیاری از برندهای مطرح هتل‌های زنجیره‌ای برای افزایش فروش و همچنین قدردانی از مشتریان وفادار خود، برنامه‌های ویژه‌ای دارند. در صورتیکه به طور متعدد به یک مقصد سفر می‌کنید، بهتر است یک هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید تا از این تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

یا اگر به مقصدهای مختلف سفر می‌کنید، به برند هتل زنجیره‌ای (مانند هیلتون، ماریوت و ...) وفادار بمانید تا بتوانید با بالا بردن امتیازات خود در باشگاه مشتریان، از مزایای آن استفاده کنید و قیمت رزرو هتل خارجی خود را کاهش دهید.

8. آژانس‌های مسافرتی

هر چند راهکارهایی که تا اینجا برای صرفه جویی در قیمت رزرو هتل خارجی گفتیم می‌توانند بسیار کارآمد باشند، اما شاید هیچکدام از آنها به اندازه رزرو هتل خارجی از طریق آژانس‌های مسافرتی کارساز نباشد.
آژانس‌های مسافرتی بهترین راه برای کاهش قیمت رزرو هتل خارجی هستند زیرا با داشتن تخصص و تجربه، می‌توانند علاوه بر راه‌های بالا از تکنیک‌های تخصصی دیگری برای کاهش قیمت استفاده کنند و بهترین قیمت رزرو هتل خارجی را به شما ارائه کنند.

همچنین آژانس‌های مسافرتی با استفاده از سامانه‌های رزرواسیون تخصصی، دسترسی کاملی به فهرست تمام هتل‌های یک مقصد دارند و می‌توانند بهترین هتل را با بهترین قیمت برای شما رزرو کنند.

همچنین قیمت رزرو هتل خارجی در این سامانه‌های تخصصی کمتر از سامانه‌های آنلاینی است که در اختیار گردشگران قرار دارد.

آژانس مسافرتی ققنوس یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. ققنوس با بیش از 40 سابقه فعالیت در صنعت گردشگری ایران و دسترسی به تمامی سامانه‌های رزرواسیون تخصصی هتل، آماده است تا بهترین هتل‌های خارجی را با کمترین قیمت ممکن برای شما رزرو کند.

کارشناسان ققنوس آماده‌اند تا با مشاوره تخصصی و مبتنی بر تجربه و تخصص، یک سفر خاطره انگیز را طبق میل شما برنامه‌ریزی کنند. برای استفاده از خدمات ققنوس می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس www.Ghoghnos.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 021-24525 تماس حاصل فرمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها