انصاری‌فرد: شهرخودرو هیچ فشاری را متحمل نشده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ فشاری روی مسئولان شهرخودرو برای انتقال یحیی گل محمدی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت نبوده است.

انصاری‌فرد: شهرخودرو هیچ فشاری را متحمل نشده است

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت گفت:‌ ما سه گزینه برای سرمربی‌گری پرسپولیس داشتیم که یحیی گل محمدی را واجد شرایط این عنوان دانستیم. این انتخاب چند دلیل داشت، از جمله اینکه یحیی ایرانی است و در وهله بعد یک پرسپولیسی است و سابقه خوبی در مربی‌گری داشته است و با بازیکنان گمنام نتایج خوبی به دست آورده است.

او درباره مبلغ قرارداد گل محمدی خاطرنشان کرد: ما با مدیر برنامه گل‌محمدی درحال صحبت درباره قرارداد او هستیم. مدت قرارداد گل محمدی یک سال و نیم است و در این راستا صحبت‌های خوبی با شرکت شهر خودرو انجام دادیم که جا دارد از مجموعه شهرخودرو به این خاطر تشکر کنم. امروز توافقات قرارداد انجام می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در این رابطه که گفته شده مسئولان شهر خودرو مجبور شدند یحیی گل محمدی را به سرخ‌پوشان بدهند هم گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ما با مسئولان شهرخودرو صحبت کردیم و در این رابطه کسی سفارش خاصی نداد. حتی رقم رضایت‌نامه گل محمدی نیز قابل توجه بود و هیچ فشاری وجود نداشت.

انصاری فرد در این رابطه که گل محمدی یکی از گزینه های هدایت تیم ملی بود، تاکید کرد: آقای گل‌محمدی بعد از تلاش‌های صورت گرفته به پرسپولیس آمد و تیم ملی باید به دنبال مربی دیگری باشد.

او درباره پنجره نقل و انتقالات و بازیکنان جذب شده گفت:‌ امروز(دوشنبه) پنجره نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید. ما پیگیر فسخ قرارداد بازیکنانی که مد نظر داریم، هستیم و برای جذب بازیکن آزاد بعد از پنجره نقل و انتقالات مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره لیست خروجی این تیم و جدایی فرشاد احمدزاده و آدام همتی هم گفت: آدام همتی نمی‌تواند سهمیه را خالی کند چون از سال پیش در تیم بود، با جدایی جونیور و احمدزاده ما دو جای خالی داشتیم که یکی از آن‌ها امروز (دوشنبه) پر شد و برای پر شدن جای بعدی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

او درباره توافق با کالدرون و برانکو درباره مسائل مالی گفت: آقای برانکو به ما پیشنهادی داده است و کالدرون هم باید موضع خودش را اعلام کند. در این چند وقت اخیر ما درگیر نقل و انتقالات بودیم و بعد از آن به این مسائل رسیدگی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها