فیلم| جزئیات مهم از حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا از زبان افسر دانمارکی

یک افسر دانمارکی جزئیات مهمی از حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا (عین الاسد) در عراق را بیان کرده است.

فیلم| جزئیات مهم از حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا از زبان افسر دانمارکی

تلویزیون دانمارک با یک افسر دانمارکی که در زمره نیرو‌های مستقر در کنار نیرو‌های آمریکایی پایگاه عین الاسد بود درباره انتقام موشکی ایران گفت‌وگو کرد. نیرو‌های دانمارکی به همراه سایر نیرو‌های اروپایی روز بعد از حمله ایران مستقیما به سمت کویت عقب نشینی کردند.

افسر دانمارکی در پاسخ به این سوال که دقیقا چه اتفاقی افتاد، جواب داد: به دنبال حمله، ما فورا به پناهگاه‌های امن و مستحکم زیرزمینی پناه بردیم و با ترس و وحشت منتظر بودیم تا این که صاعقه‌ای از آسمان نازل شد و خاک زیادی داخل پناهگاه ما ریخت تا جایی که نزدیک بود خفه شویم. همان موقع آژیر‌های خطر به صدا درآمدند.

او در ادامه درباره این که چرا آژیر‌های هشدار قبل از رسیدن موشک نخست به صدا درنیامدند، گفت: به نظر می‌رسد موشک‌ها به دستگاه‌های رادارگریز بسیار دقیقی مجهز بودند. بعد از آن حملات موشکی پیاپی ادامه یافت و تقریبا 13 موشک شلیک شد.

این نظامی دانمارکی گفت پناهگاه‌ها هرگز هدف حمله قرار نگرفتند و افزود: اگر چنین می‌شد فاجعه تمام عیار قرن رخ می‌داد، زیرا هزاران سرباز و افسر از تابعیت‌های مختلف در آن‌ها بودند. به نظر می‌رسد ایران به دنبال حملات کیفی و دارای مضمون و معناست نه حملاتی کمی که حاصل آن کشته شدن سربازان باشد. ضمنا به نظرم این پیامی به دنیاست با این محتوا که ایران می‌خواهد به جهان بگوید برخلاف آنچه که آمریکا به شما القا می‌کند ما مسلمان هستیم نه قاتل و اگر این طور بودیم هزاران سرباز و افسر را زیر خاک دفن می‌کردیم.

24

حجم ویدیو: 1.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی ایران
    0

    بله اینجا ایران است یه پادگان نظامی رو زدیم پادگان نظامی آمریکا رو نه مردم بی گناه وضعیف را مثل عربستان ضعیف کش کودک کش ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها