ادعای خارج از عرف حسین شریعتمداری: سفیر انگلیس هنگام بازداشت، دو بار خودش را خیس کرد !

حسین شریعتمداری نوشت: سفیر انگلیس که می‌دانست دست به اقدام خطرناکی زده است به هنگام دستگیری از شدت ترس خودش را خیس کرد و در حالی که به محل دیگری بیرون از تجمع یاد‌شده منتقل می‌شد بار دیگر خیس کردن او تکرار شد!

ادعای خارج از عرف حسین شریعتمداری: سفیر انگلیس هنگام بازداشت، دو بار خودش را خیس کرد !

روزنامه کیهان در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری به انتقاد از سفیر بریتانیا پرداخت. او نوشت:

«راب مک ار»، سفیر انگلیس که در تجمع اعتراضی تعدادی از پادوهای کاسه‌لیس غرب حضور یافته و در حال سازماندهی عوامل خود بود و مخصوصاً روی شعار علیه شهید قاسم سلیمانی تاکید می‌کرد، از سوی نیروهای انتظامی بازداشت شد. سفیر انگلیس که می‌دانست دست به اقدام خطرناکی زده است به هنگام دستگیری از شدت ترس خودش را خیس کرد و در حالی که به محل دیگری بیرون از تجمع یاد‌شده منتقل می‌شد بار دیگر خیس کردن او تکرار شد! اشاره به این ماجرای شرم‌آور برای تحقیر سفیر انگلیس نیست. او حقیر‌تر از آن است که به تحقیر بیشتر وی نیازی باشد. شرح ماجرا از شدت ترس و وحشت سفیر انگلیس به هنگام بازداشت خبر می‌دهد و سؤال این است که چرا از بازداشت خود تا این ‌اندازه به وحشت افتاده بود که...؟! پاسخ را باید در ماموریت او برای مدیریت یک مشت سلبریتی علیه شهید قاسم سلیمانی دانست. تعدادی به اصطلاح هنر‌پیشه که بارها به کاسه‌لیسی حقیرانه آمریکا و انگلیس و اسرائیل رفته‌اند و روی خون مطهر شهیدان به رقص و پایکوبی پرداخته‌اند و البته کسانی که به تصور سوگواری برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی در جمع حاضر شده و بعد از پی بردن به هویت سلبریتی‌های وطن‌فروش از معرکه پا پس کشیده‌اند، حساب جداگانه‌ای دارند.

دیروز آقای عراقچی، معاون محترم وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود و در پاسخ به اعتراض جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به بازداشت سفیر انگلستان نوشت؛ «او بازداشت نشده بود، اما در یک تجمع غیرقانونی به عنوان یک خارجی ناشناس دستگیر شد. وقتی پلیس به من اطلاع داد که مردی دستگیر شده است و ادعا می‌کند که سفیر انگلیس است، من گفتم غیر‌ممکن است! فقط پس از مکالمه تلفنی‌ام با او، با بهت‌زدگی زیادی شناختم که خود اوست. پانزده دقیقه بعد او آزاد شده بود». این واکنش در حالی است که سفیر انگلیس از وحشت افشای ماموریت خرابکارانه‌ای که درپی انجام آن بوده خودش را خیس کرده است! سفیر در میان جمعی که اولاً علیه نظام اسلامی تجمع کرده و ثانیاً از پادوهای شناخته‌شده سفارت انگلیس بوده‌اند چه می‌کرده است؟! آیا کمترین واکنش در قبال این اقدام ضدامنیتی وی اخراج از کشور نیست؟!

بند یک از ماده ۳۲ کنوانسیون وین تصریح می‌کند؛ «دولت میزبان می‌تواند در هر زمان به دولت فرستنده ‬‬‬‫(سفیر و کارکنان سفارت) اطلاع دهد که یکی از مأموران کنسولی را شخصی نامطلوب می‌داند یا هر یک از کارکنان دیگر ‌کنسولی را غیر‌قابل قبول می‌شمارد. در این صورت دولت فرستنده حسب مورد شخص مورد نظر را فرا خوانده یا به مأموریت او در آن پست کنسولی ‌پایان می‌دهد». ‬

گفتنی است در بند ۴ همان ماده آمده است که در موارد مذکور در بند‌های یک و ۳ ماده یادشده دولت میزبان ملزم به ارائه دلایل تصمیم خود نیز نمی‌باشد.

سفیر انگلیس علاوه ‌بر اقدام علیه امنیت کشور که به تنهایی یک اقدام مجرمانه است، به اراده چند ده میلیون از مردم ایران و ملت‌های دیگر که به تجلیل از شهید قاسم سلیمانی آمده بودند، هم اهانت آشکار کرده است و چنانچه با تحقیر از ایران اخراج نشود، روباه پیر زمینه را برای انجام اقدامات خباثت‌آمیز دیگر مساعد تشخیص خواهد داد!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 76
  • امیر
    0

    حق داشت بنده خدا وقتی میبینه شما به هموطن خودتون رهم نمیکنید و با گلوله و موشک پاسخ میدید ، به اون رهم میکنید . طرف گفته الان منو میکشن بعد میگن مردم زدن کشتنش .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هم وطن وفا دار وطن کیست؟ --- هم وطنی (؟؟؟!!!) که بنفع دشمنان وطن جاسوسی می کند و علیه ملت خود با اصرار و کینه توزی به خیانت می پردازد هرگز شایسته نام هم وطن نیست و باید مجازات خیانت بزرگ خود را ببیند تا برای خیانت پیشگان دیگر درس عبرت بشود. اگر فرد یا افرادی به نظام و دولت ایراد و انتقاد دارند می توانند مستدل و مستند و با ذکر آمار و ارقام حقیقی و با دوری از هرزه گویی ، سخن منطقی و نصیحتهای دلسورانه ی خود را هر جا که می خواهند بگویند و هرگز برای خراب کردن خانه و کشور از بین بردن دار و ندار ملت خویش برای انتقام جویی احمقانه ی ویران گر به دشمنان قسم خورده ی وطن و دشمنان ملت خود روی نیاورند. خائنان برای اشباع عقده های هرزه ی درونی خویش و برای پیاده کردن خواسته های دشمنان قانون ستیز و برای تبدیل وطن به ویرانی به ویران کردن آسان وطن خویش به دست دشمنان دل بسته اند و هرگز عقل آبادی منطقی سخت وطن را پیشه ی خود نمی کنند.

    • mokhatab
      0

      مخاطبان جوان در لابلای خشم و انتقادات خودشان، انصاف را نسبت به تاریخ مملکتمان رعایت کنند. در تاریخ کشور ما انگلیس پلیدترین استعمارگر است و سفیرش به خاطر خدا اونجا نیومده بود. خدا نکند جوانان ما روزی را ببیند که امریکا و انگلیس حکومت و دولتی تابع اهداف خود در ایران دایر کنند. آن روز خواهید دید که چگونه خوار شویم و پشیمانی هم سودی نخواهد داشت.

    • یک دانشجو
      0

      نظر دادن راجع به هر موضوعی باید توسط کارشناس ذیربطش صورت بگیره نه هر فردی که صلاحیت نداره دوما سپاه عنصر جانبر کفیست که اگه نبود باید ناموس ایرانی توسط داعش خرید و فروش میشد و هرکس نفاق و تفرقه بندازه دقیقا اینو میخواد سوما همه ی ما از سقوط هواپیما متاثریم ولی باید قانونا تعقیب بشه نه احساسی

    • امير
      0

      فكر كنم ايرانى نيستيا! رحم نه رهم

  • ایرانی
    0

    سفیر انگلیس باید اخراج بشه، در سفارتش رو هم تخته کنند که دیگه از این غلط ها نکنند!! مملکت ما به اون ها چه؟

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      اگه سفارتش بسته بشه مسولین چطوری به خانواده های خودشون سر بزنن ویزا میخوان البته به جز بعضی هاشون که شینگن دارن

    • ناشناس
      0

      همه سفیران غرب استعمار گر ضد بشر و مزدوران منطقه ای آنان باید بجرم جاسوسی و اغتشاش بر افروزی از ایران اخراج شوند و دیگر هیچ راه بازگشتی به ایران اسلامی به روی آنان باز نشود.

  • دبیر اموزش و پرورش
    0

    واقعا این دولت انگلیس به چه ذلالتی در مقابل جمهوری اسلامی ایران افتاده که سفیرش با حقارت مثل یک خاطی امنیتی درکشور ثالث رفتار میکنه .کسانی که زمانی سفیرش رئیس دولت عوض میکرد .

  • محمد
    0

    بنظرم دیگه وقش رسیده این بنده خدا را بازنشسته کنند بره استراحت کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آقا اشتباه نکن!!! اين جاسوس ضد بشر بنده ی شیطان است و هرگز بنده ی خدا نیست.

    • ایمان
      0

      همه جوانها بیکار درخانه یا معتاد میشن امثال این روزنامه فروش تا 100سالگی کاسبی می کنند

  • سید
    0

    باید هم شلوارش را خیس کنه توله روباه

    نظرات شما -
    • سبدمحمد
      0

      شماهم مثل حسين آقا بي ادبي..

  • رضا
    0

    آقای شریعتمداری یک انسان نان به نرخ روز خور در این حکومت بوده. از ایشان باید پرسید آیا شما هنگام خیس کردن سفیر انگلیس آنجا حضور داشته اید که چنین ادعای مضحکی را می کنید.؟ به ایشان بگویید برای بالا بردن تیراژ فروش روزنامه کیهان که از ارزش بالایی برخوردار نیست, لازم نیست ادعاهای بی اساس نمایید

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      البته روزنامه کیهان تندروی است، ولی شک نکنید که با نیروهای اطلاعاتی ارتباط مستقیم دارد و خبری که از آنها گرفته دقیق است.

  • تقی
    0

    مایه شرمساری یک ملت هستی

  • شهید دوران
    0

    آقای به اصطلاح شریعتمداری ,خجالت هم خپب چیزیه تو اسلام به ما یادن ندادن که بی آبرو بازی دربیارید یا توهین کنید یا حتی به دشمنانتون ناسزا نگید ... شما چه مسلکی دارید که اصلا تویه عالمه دیگه ی سیر میکنید برای خودتون؟؟؟؟!!!!!! ادب ,آبرو, شخصیت, اسلام, منش مولا علی ,

  • ناشناس
    0

    علیه جاسوسان غربی جنایت پیشه دشمن مردم ایران بویژه سفیر استعمار فرتوت انگلیس هر چه بگویی و هر کار بکنی کم است و حد اقل مجازات این جاسوسان خائن ضد بشر طرد با خفت و خواری از ایران است.

  • عدالت
    0

    زنده باد حسین شریعتمداری

  • عدالت
    0

    مرد حق جو حق گو وشجاع ...درود بر شما

  • علیرضا
    0

    ۱۷۶ نفر کسته شده بعد حاج اقا دنبال ادراره سفیره انگلیسه .عجب روزگاری دازیم

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      انگلیس صدام را علیه ایران تحریک کرد. 240 هزار دلاور رزمنده شهید کردند توی 8 سال جنگ و 1000 میلیارد خسارت طبق گزارش سازمان ملل. حالا هم ایران را تا مرز جنگ با ابرقدرت پیش بردند و نظامی ما اشتباها در اوج بحران خطایی کرد. اونوقت تو متفکر جوان ما، جمع این 176 نفر بعلاوه 240 هزار نفر دوران جنگ را به گردن خودمون میندازی؟؟ حیف نون که نه تاریخ 20 سال قبل را میدونی و نه استراتژی و سیاست و....

  • بابک
    0

    اونو بس که ترسوندن و وحشی گری در اوردن خویس کرده خودشو بعد دارن آبرشو میبرن زشته خداوکیلی خودتون ادمایی در راس کار دارین که پوشک میکنن خودشونو میان رو صندلی میشینن ..

  • ادب
    0

    ادب مرد به از دولت اوست.

  • هم وطن
    0

    موقعی که ئیک عده وطن فروش از آنها حمایت کنند اونا هم در داخل این کشور اقدام به هر کاری می کنند یک گوش مالی بدهند او را مشخص میشه چکاری میکرده و شاخش را بشکنند . امنیت ملی چکار می کنه . نکند دنبال نمایندگی مجلس هستند .خداوند از شما نگذرد .

  • همشهری
    0

    یکی نیست به یارو بگه تو اون زیر چکار میکردی که فهمیدی خودشو خیس کرده

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      شک نکنید که خبرش موثق است. چون قابل انکار نیست که با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ارتباط مستقیم دارد و خبرش را از انها گرفته است.

  • سبدمحمد
    0

    حسين جان كلا بي ادب است..

  • رضا
    0

    در این مملکت یک نفر نیست جلوی این بنده خدا را بگیره؟ واقعا نیاز داره بره بازنشستگی کنار خانواده کمی هم به گذشته فکر کنه

  • اکبر
    0

    ایشان خیلی کسالت دارند باید به بیمارستان روانی هدایت شوند چون ادبیات ایشان دربیان مطالب در حد بچه 5 ساله هم نیست.این روباه پیر از این مزخرفات شریعتنداری حتما خنده اش می گیره.

  • طرفدار
    0

    با اینکه روزنامه کیهان به تندروی مشهور است، ولی شک نکنید که خبرش موثق است. چون قابل انکار نیست که با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ارتباط مستقیم دارد و خبرش را از انها گرفته است.

  • یک دانشجو
    0

    اخه میدونن ایران مهد شیرانه جلوی گلوله دژخیمان شاه و دشمنان رفتیم ولی بی عزتی و بی غیرتی رو نپذیرفتیم اون سفیر احمق هم بدونه که باید به وظیفه سفیریش بپردازه نه اینکه با اختلاف افکنی ایران رو دوباره مستعمره و باج ده کنه همه ما از این حادثه ناراحتیم وباید قانونی تعقیب بشه نه اینکه یه عده متهجر تو این وضعیت اب تو اسیاب دشمن بریزن امریکا و انگلیس مگه دوست ماست که تحریممون کرده

    نظرات شما -
    • Yek bikar
      0

      میبخشید دانشجویه چه رشته ای هستید شما؟؟

  • عرف
    0

    وقتی مردم فقیر و بیچاره را آنطور می کشید .ودر بیمارستانها .خفه می کنید پیامبر مستقیم می کشید .وبا موشک هواپیمای مسافر بری را هدف قرار میدهید .باید هم بترسد .خیس کردن که چیزی نیست باید برسند به خودش .شما از داعش هم بدتر هستید

  • بنده خدا
    0

    اگر انشاءالله روزی خود او را بگیرند خیس کردن که هیچ غش هم می کند .مرتیکه !!!!

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      کور شود دشمنان مردان انقلابی ....درود بر شریعتمداری

    • چتر حمایتی
      0

      کلا از روزی که روزنامه وقایع اتفاقیه چاپ شد ایشان متولی روزنامه کیهان شدند. ومن ا.. التوفیق

    • حقگو
      0

      اگر این خبر درست باشه حق داشته وقتی رفتار و کردار با هموطنان خودشون را دیده از ترس سکته نکرده خوبه او فکر نمیکرد زنده بمونه کمترین احتمالی که میداد مفقود الاثر شدن بود برای همیم ترسیده

  • حمید
    0

    این عکسی که من می بینم فکر کنم خودت به ایزی لایف بیشتر احتیاج داری ماله کش!

    نظرات شما -
    • ..........
      0

      فعلا شما ایزی لایفی هستین

    • احسان
      0

      مطمئنا خبرش موثق است. مدیر کیهان از نیروهای پشت پرده امنیتی و اطلاعاتی قدیمی است و خبرش کاملا دست اول است.

    • سعادت حسینی
      0

      مزدور وخاین بودن که شاخ ودم نداره بیغیرتهای وطن فروش به سردار پرافتخار این مرزوبوم توهین کردن کاسه لیسهای اجنبی پرست.یعنب باید حتما داعش دستدرازی به ناموستون میکرد تا بفهمین سردار چه کسی بود.گرچه آدمهایی مثل شما روی ناموسشون هم غیرت ندارین چه برسه به مملکت وسردار بت شکن دنیای اسلام.

  • ولی ا...
    0

    من اگر تهران بودم با اودنگی سفیر ایان اخراج می کردم تا دولت کثیف وبی ادب انگلیس ادب بشه

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      خوبه که تهران نیستی

  • Azad
    0

    آقای شریعتمداری یه دونه پوشکات رو بهش میدادی بنده خدارو!!

  • ناشناس
    0

    درودبرآقای شریعتمداری مرگ برهرچی وطن فروش که ازسفیر ترسو انگلیس طرفداری میکنه.نوبختی که به سلبریتی ها باج میدی.تحویل بگیر اونها هم تو اختشاش بودن.سلبریتی های بی بندوبارآبروی ایران و بردید.گورتان گم کنید برید.

  • k-h
    0

    خب راست گفته خودشو خیس کرده تو کجات می سوزه که سفیر انگلیس خودشو خیس کرده؟ خارج عرفه؟ تو خبر نگار ایرانی هستی یا انگلیس ؟ خبر فوری ایرانیه یا نوکر bbc؟

  • علی فاتح
    0

    حالا اگرگفتند سفیرروباه پیر2بارخودش راخیس کرده بی ادبی نبوده شاید واقعا این اتفاق افتاده .شما دنبال خیس کردن یانکردن نباشید.بپرسید سفیرانگلیس درمیان یک عده جوان پراحساس که تحت تاثیر تبلیغات منفی شیطان بزرگ قرارگرفتند.چکار داشته ودنبال چه اهدافی بوده.روی این نکته فکرکنید بسیارمهم است.بامید سلامتی وسرافرازی ایرانیان عزیز

    نظرات شما -
    • یا علی
      0

      احسنت!!!!!!!!!!

  • مریم
    0

    خخخخخخخخ زنده باد ایران.

  • مرتضی
    0

    در سلامت عقلی اقای شریعتمداری واقعا هر انسان منصفی شک می کند از این تحلیل ابکی و بی خردانه

  • علی
    0

    اصلا این فرد صلاحیت روزنامه نگاری ندار نشان کهولت کاملا در ایشون مشهود است اختلال توهین کردن داره

    نظرات شما -
    • غمگین عسگری
      0

      بعداز خواندن این متن از زندگی سیر شدم مخصوصا وقتی دیدم طرفدار هم داره این صحبت سخیف شریعت مداری!

  • غمگین عسگری
    0

    حالم بهم خورد ازین دوسه تا حرمله ای که این صحبت زشت این پیر بی ادب رو تایید میکنن به سفیر یه کشور خارجی حالا هرکشوری فقط تو ایران توهین میشه بالا میرن از سفارت اتیش میزنن فیلان بیسار ووو،دنیا میبینه که میگن وحشی!به کسی که به قانون عمل نکنه هنجارشکن میگن و وحشی.حالا قانون رو مطالعه کنید اقای شریعت مداری قانون رو زیر پاگذاشته یا نه؟ حرفش غیر اخلاقی غیرقانونی وخارج از عرف مغایر با دین وشریعت اسلام عزیز ومهمان نوازی واخلاق نیک ایرانیان است و محکوم است

  • سعادت حسینی
    0

    فقط چاپ کردن نظرات مخالفین، مشکوکه جناب ناظر.نفوذی بودن شاخ ودم نداره

    نظرات شما -
    • شریعت
      0

      شریعتمداری دیگه چیه که مخالفش چی باشه

  • بازنشسته
    0

    آقای محترم نوع صحبت شما درباره نماینده سیاسی یک کشور صحبت یک مردم با فرهنگ ایرانی اسلامی نیست ایرانی جماعت در چشم مردم دنیا باعزت تر از اینهاست که شما میخاین الگو و نماینده رسانه اش باشین.

  • الهام
    0

    این اقا با این اظهار نظرای بدون هیچگونه تفکر و منطق یکبار در مورد حمله به سفارت انگلیس در سال ۹۰ ویکبار در مورد حمله به سفارت عربستان و به اتش کشیدن انجا و حالا هم در مورد سفیر انگلیس واقعا اینا ایران را تو دنیا به عنوان یک کشور یاغی دارند معرفی میکنند واز رفتارهای خودسرانه و متحجرانه حمایت میکنند مردم دیگه از این چرندیات و یاوه گویهای اینها و طرفدارانشون و صحبتهایی که هیچ منطقی پشتش نیست خسته شدن فقط یه مشت متحجر و کوته فکر از این شریعمتداری حمایت میکنند

  • Azad
    0

    ولی من فکر میکنم روباه پیر هم سن خود اقای شریعتمداری باشه!!

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      دمت گرم

  • Ali
    0

    حاجی!!!!مستند صحبت کن!شما عکسی ،فیلمی ،چیزی داری که ثابت کنه شلوارشو ،خیس کرده رو کن، البته بدون فتوشاپ

  • ممد
    0

    شریعتمداری توی شب تاریک از کجا فهمید سفیر خیس کرده جل الخالق واقعا که اطلاعات محرمانه اش فوق محرمانه است

  • سهراب
    0

    خبر فوری شما داخل عرفید بفرمائید اربابتون روباه پیر اونجا چه غلطی میکرد ظاهرا فشار موشکهای سپاه بیشتر از آمریکا و اسرائیل پیاده نظام داخل آنها را سوزانده که با هیچ پمادی خوب نمیشه شما اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

  • حسین
    0

    پیر مرد خجالت بکش یه پات لبه گوره، تا کی میخوای در منصب بمونی بابا یه راهی بدید به این جوانا

  • ناهید
    0

    تا پشتت به قدرت گرم باشه هر چرت و پرت و اصطلاحات پشت کوهی گفته میشود با این اظهارات کودکانه و ابلهانه آبروی ایرانی را میبرند اگر از راه دیپلماتیک نمیتوانی خطای بزرگ یک سفیر را به دنیا اثبات کنید این چرندیات چیست که میگویید. ایرانی واقعا واقعا واقعا فرهنگ و تمدن دارند

  • نواب صفوی
    0

    این سفیر نیست جاسوسها. باید چوب تو آستین این مردک بکنن. چقدر ضربه خوردیم از این روباه مکار. دوستان هم فکر رفتار و اخلاق نباشن، برابر این کثافتها باید یه کاری کرد که توی شلوارشون ببینن.

  • ناشناس
    0

    خدا وکیلی یکی نیست دم این مردک بی همه چیز را بگیره پرت کنه بیرون مدیر مسئولی که حرف بلد نیست بزنه برا لای جرز دیوار هم حرومه

  • علی صادقی
    0

    بابا جااااان باااااوووشه! اشتباه گفته شده! کتبی بوده، اشتباهی گفتن شفاهی!

  • کاربر ناشناس
    0

    ادب از که آموختی؟

  • گشت ارشاد
    0

    منکراتی حرف نزن!! با این سنت قباحت داره برادر.

  • یک ایرانی
    0

    خبر فوری شما مزدور انگلیس هستی. از این که اربابتون از ترس ایران قدرتمند خودش را خیس کرده باید هم ناراحت باشین .وگرنه أین ادعاخارج ازعرف نیست قبلا هم ژنرال های آمریکایی در ایران پس از بازداشت این طور به اصلاح شما خارج عرف عمل کرده بودند شاید أین سفیر بدبخت بی اختیاری ادرار داشته پوشک یادش رفته ببره

  • ناشناس
    0

    این آدم هم خودش مزخرفه هم مزخرفات زیاد میگه

  • ایمان
    0

    احتمالا خودش استفاده کننده ایزی لایفه که از ادرارسفیرباخبره

    نظرات شما -
    • ali.ma
      0

      حالا چرا شما ناراحت شده اید ، نسبت فامیلی با سفیر انگلیس دارید یا اینکه با الیزابت دوم همسایه دیوار به دیوار هستید ، این سایت شاید متعلق به ملکه پیره انگلیس است که مدیران آن شرمنده انگلیسی جماعت شده اند .

  • ناشناس تیز بین
    0

    صفحات خبر فوري با پخش نظرات منطق ستیز و عوام فریب خائنان و طن فروش خود را با بهانه ی آزادی بیان به جولانگاه نظرات زهر آگین منطق ستیز این خائنان تبدیل کرده است و پیوسته به وطن خویش بنفع بیگانگان و مزدوران درونی آنان آسیب می رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها