«فیلتر هوا» یادگیری را بهبود می‌دهد

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد فیلترهای هوا در مدارس برای از بین بردن آلاینده‌های سمی می‌تواند باعث افزایش نمرات دانش‌آموزان و یادگیری بهتر آنها شود.

«فیلتر هوا» یادگیری را بهبود می‌دهد

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد فیلترهای هوا در مدارس برای از بین بردن آلاینده‌های سمی می‌تواند باعث افزایش نمرات دانش آموزان و یادگیری بهتر آنها شود.

تصور می‌شود آلودگی هوا روی ضریب هوش دانش آموزان و نمرات آنها در کلاس درس تأثیر منفی می‌‌گذارد و می‌تواند به کاهش انگیزه آنها از تحصیل منجر شود.

تحقیقات نشان می‌دهد قرار دادن فیلترهای هوا در کلاس‌های درس می‌تواند به میزان قابل توجهی در کسب نتایج بهتر کمک کند.

پژوهش‌ها نشان داد تمرکز بهتر در کلاس درس و کسب نمره‌های بالاتر در پی نصب فیلتر هوا و تهویه مناسب می‌تواند به اندازه دو ماه و نیم نشستن در کلاس درس یادگیری دانش‌آموزان را افزایش دهد.

فیلترهای هوا با کار کردن به عنوان یک غربال برای از بین بردن ذرات سمی، از جمله آلاینده های منتشر شده توسط اتومبیل کیفیت هوا را بهبود می‌بخشند.

تحقیقات نشان می‌دهد که این آلاینده‌های کوچک هنگام استنشاق به داخل خون می‌روند و باعث ایجاد التهاب می‌شوند و درنهایت بر حافظه تأثیر می‌گذارند.

در حدود ۲ هزار مدرسه انگلیس و ولز در نزدیکی جاده‌های شلوغ قرار دارند که کودکان‌ آنها در معرض میزان غیرقانونی آلودگی هوا از وسایل نقلیه دیزلی قرار دارند.

آخرین مطالعه توسط دانشگاه نیویورک به بررسی ۱۸ مدرسه در لس آنجلس پرداخت و مشخص شد، مدارسی که مجهز به فیلتر هوا هستند به مراتب با نتایج بهتر دانش‌آموزان خود در مدارس نیز مواجه‌اند.

منبع: دیلی‌میل

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها