استیلی: چین آخرین شانس ما برای صعود به مرحله بعد است

سرمربی تیم ملی امید معتقد است بازیکنانش در نیمه نخست به وظایف خود عمل نکردند و با فرصت دادن به حریف، موجب گلزنی کره‌جنوبی شدند.

استیلی: چین آخرین شانس ما برای صعود به مرحله بعد است

حمید استیلی در نشست خبری تیمش بعد از شکست مقابل کره‌جنوبی گفت: ما دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خوب شروع کردیم و شانس گلزنی هم داشتیم که برای قائدی ایجاد شد و می‌توانستیم گل بزنیم. بعد از ۲۰ دقیقه بازیکنان ما به خواب رفتند و دچار اشتباهات زیادی شدند و وظایف خود را فراموش کردند.

وی ادامه داد: همچنین برخی از بازیکنان دوندگی کافی نداشتند و در جایگاه درست نبودند و به حریف فرصت شوت‌زنی دادند. همین دقایق کافی بود که دو گل بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: بازگشت به بازی مقابل تیم قدرتمند کره‌جنوبی سخت بود. عقب افتادن از یک تیم قدرتمند مانند کره‌جنوبی دشوار است. ما تغییراتی ایجاد کردیم و با آمدن شجاعی شرایطمان بهتر شد. در نیمه دوم حریف را از دروازه دور نگه داشتیم و فقط چند ضد حمله زدند. در مقابل شانس‌های خوبی داشتیم و شایسته باخت نبودیم و می‌توانستیم یک امتیار بگیریم. موقعیت‌های ما از دست رفت و در دقایق پایانی در آستانه رسیدن به تساوی بودیم.

استیلی درباره اشتباهات تیمش در طول بازی گفت: به هر حال در بازی با ازبکستان هم اشتباهاتی به وجود آمد ولی در نیمه دوم به بازی برگشتیم. در این بازی هم نیمه دوم بهتر عمل کردیم و شانس‌های لازم را ایجاد کردیم. برگزاری بازی‌ها در فاصله سه روز دشوار است. به نظرم بازیکنان ما همه توان خود را گذاشتند و سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند. کره‌جنوبی تغییرات زیادی داشت. این تیم‌ها با ۲۳ بازیکن آماده به مسابقات می‌آیند. این تیم با هفت تغییر به میدان آمد. استراتژی و برنامه این تیم تغییری نکرده بود و روش این تیم برای رسدین به گل را پیش‌بینی می‌کردیم.

وی افزود: وقتی در جایگاه و پست درست نباشیم و فضا را خالی کنیم، حریف به گل می‌رسد. وقت به وظایف خودمان عمل کردیم بازی را کنترل کردیم و لی نتوانستیم نتیجه درستی بگیریم.

سرمربی تیم ملی امید درباره بازی با چین نیز گفت: از تیم چین شناخت خوبی داریم. این آخرین شانس ماست و اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و در مسابقات بمانیم، حتما باید این بازی را برنده باشیم. ما راهی دیگری نداریم جز اینکه بازی را ببریم و در مسابقات بمانیم. آماده ترین بازیکنان را مقابل چین استفاده می‌کنیم .باید از نظر ذهنی و فیزیکی آماده باشیم. اگر مقابل چین در هر دو نیمه مانند نیمه دوم بازی با کره جنوبی و ازبکستان عمل کنیم، برنده خواهیم شد.

استیلی ابراز امیدواری کرد: مشکل ما این است که یک نیمه را از دست می‌دهیم و دیگر فرصتی برای بازگشت نمی‌ماند. امیدواریم با همه تلاش خودمان در بازی آخر پیروز شویم و با اتفاقات روز پایانی به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    نه خیر جناب استیلی آخرین شانس شما خود کره ای ها هستند...آخه چه یاد گرفتی در طول این همه سالها بازی و فوتبال...یک بازیخوانی نمیتونی انجام بدی چه بدرد میخورید شما...حیف اون پولی که صرف شام و ناهار شما میشه تو تایلند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها