استیضاح شهردار کاشان رأی لازم را کسب نکرد /"ابریشمی‌راد" در سمت خود ابقا شد

شهردار کاشان با چهار رأی موافق و پنج رأی مخالف همچنان شهردار کاشان ماند و استیضاح وی رأی نیاورد.

استیضاح شهردار کاشان رأی لازم را کسب نکرد /"ابریشمی‌راد" در سمت خود ابقا شد

یک صد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر شهرستان کاشان با حضور تمامی اعضای شورای شهر و با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای شهر این شهرستان برکزار شد و به موارد در دستور کار شورای شهر رسیدگی شد.

نخستین موضوع در دستور کار شورای شهر کاشان، موضوع اجرای طرح ناموفق آذرپارک بود که سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان در این باره توضیحاتی را پیرامون طرح آذرپارک ارائه دادند و در نهایت استیضاح شهردار کاشان با پنج رای موافق و چهار رای مخالف رای نیاورد و سعید ابریشمی راد همچنان شهردار کاشان باقی ماند.

علی هاشمی طاهری، عفت پدرام فر، علیرضا مفرح، مهدی ناظم رضوی و علی رسول زاده از جمله اعضای شورای شهر کاشان بودند که از توضیحات سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان قانع نشدند اما مجید شمس، حسینعلی وکیل، علیرضا پورعسگری و مصطفی کردمیل از جمله اعضایی بودند که توضیحات شهردار کاشان را قانع کننده دانستند.

دومین موضوع در دستور کار جلسه علنی شورای شهر کاشان بررسی پرونده موسسه عمران سیلک یا همان ناجی آباد کاشان بود که شهردار کاشان با وجود آنکه رای دادگاه بر حقوقی کردن اعضای این موسسه بود، هنوز رای را اجرایی نکرده بود و در این بین اعضای شورای شهر و شهردار کاشان مواردی را در این باب مطرح کردند.

اعضای شورای شهر همچون علی رسول زاده، علیرضا مفرح، علی هاشمی طاهری، سیدمهدی ناظم رضوی و عفت پدرام فر بر اجرای رای دادگاه موافق بودند اما مجید شمس، علیرضا پورعسگری، حسینعلی وکیل و مصطفی کردمیل مخالف اجرای آن بودند؛ با اجرای رای دادگاه صورت جلسه تغییر یافته هیئت امنای موسسه عمران سیلک توسط شهردار کاشان ابطال می شود.

شهردار کاشان موظف شد ظرف مدت 10 روز بعد از ابلاغ مصوبه شورا با تقدیم دادخواست حقوقی اقدامات قانونی را انجام داده و صورت جلسه مربوطه نیز ابطال شود تا رای دادگاه به مرحله در بیاید.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها