مجری و بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با برنامه سرنا:

با این وضع سانسور، تا سه سال آینده فیلم درام اجتماعی نخواهیم داشت/ مگر می‌شود مرگ دو کولبر، به من مربوط نشود؟ / هیچ هنرمندی به یکباره کشور را ترک نمی‌کند

خانم بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص بنزین 3 هزار تومانی گفت: بعد از گرانی بنزین فقط یکبار با ماشین شخصی بیرون رفتم و از بنزین 3 هزار تومانی استفاده کردم و اکثرا پیاده رفتم یا از تاکسی اینترنتی گرفتم.

با این وضع سانسور، تا سه سال آینده فیلم درام اجتماعی نخواهیم داشت/ مگر می‌شود مرگ دو کولبر، به من مربوط نشود؟ / هیچ هنرمندی به یکباره کشور را ترک نمی‌کند

مینا وحید در گفتگو با خبر فوری در قالب برنامه تصویری سرنا، به درآمد بالای سلبریتی‌ها اشره کرد و اظهار داشت: در حقیقت هرچه درآمد افراد بیشتر باشد، باالطبع خرج آنها نیز بیشتر خواهد بود و اکثر هنرمندان زندگی لاکچری ندارند.

وی درخصوص حضورش در تئاتر برای اولین بار عنوان کرد: حضور در تئاتر دارای هیجان و استرس است چراکه پس از دوره دانشجویی، هیچ‌گاه روی صحنه تئاتر نرفته بودم. ازطرفی علاقمند هستم که خودم را به چالش بکشم و به همین علت نقش کمدی را پذیرفتم.

این خانم بازیگر به حضور بازیگران چهره در صحنه تئاتر اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی دیگر نمی‌توان گفت که گیشه مبحثی فارغ از کار و پروژه است و متأسفانه یا خوشبختانه، سرمایه‌های عظیم وارد دنیای تئاتر شده است. البته نباید از یاد ببریم که کار خوب، راه خودش را پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو، خاطرنشان کرد: بازیگری را می‌شناسم که دو میلیون فالوور در اینستاگرام داشت اما تئاترهایش خالی روی صحنه پیش می‌رفت. باید به این نکته توجه کنیم که دیگر بازیگر دلیلی برای فروش بالا نیست، بلکه خود کار باعث فروش فیلم و تئاتر می‌شود.

وحید درخصوص حضور در جشنواره فیلم فجر مطرح کرد: متأسفانه سال گذشته به فیلمی که در آن حضور داشتم، مجوز نمایش داده نشد درصورتی که مجوز ساخت دریافت کرده بود. ازطرفی یک فیلم دیگر با موضوع ترنس‌ها، برای جشنواره فیلم فجر امسال کار کردم که دوباره جزو اسامی راه یافته به جشنواره جای نگرفت.

این هنرمند کشورمان به خروج سلبریتی‌ها از کشور اشاره کرد و اضافه کرد: هیچ هنرمندی به یکباره کشور را ترک نمی‌کند بلکه عواملی باعث شده است تا چنین تصمیم را بگیرند. سانسورها و حذف‌کردن‌ها درنهایت منجر به سلیقه‌ای شدن سینما شده است به نحوی که فیلم‌هایی که توسط سازمان‌های خاص سفارش داده می‌شود، دارای جایگاه بهتری نسبت به فیلم‌های دیگر خواهد بود و جوایز جشنواره را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: خودم در حال حاضر فیلم‌نامه آماده دارم اما سراغ هر تهیه‌کننده که می‌روم، می‌گوید فیلنامه طنز برایم بیاور؛ لذا مسأله هنر از بین می‌‌رود.

مینا وحید درخصوص حواشی هادی رضوی و سریال شهرزاد گفت: در فصل اول سریال شهرزاد حضور داشتم که خوشبختانه سرمایه‌گذار آن فصل، آقای رضوی نبودند. البته به نظرم در حال حاضر که پول‌شویی‌های عظیم در کشور رخ می‌دهد، لااقل این اتفاق در هنر رخ دهد تا عایدی برای فرهنگ و هنر کشور داشته باشد.

وی در پایان به اظهارنظرهای مختلف هنرمندان و سلبریتی‌ها اشاره کرد واظهار داشت: اگر موضوعات اجتماعی و اقتصادی مطرح می‌شود، من هم مانند تمامی شهروندان حق اظهارنظر دارم.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید.

71

حجم ویدیو: 53.04M | مدت زمان ویدیو: 00:18:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسام
    0

    مرگ كولبر ايراني عزيز به شما مربوط مي شود ولي شهادت سردار ايران به شماها مربوط نميشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • كاوه
    0

    پولشويي در فرهنگ و هنر رخ دهد ؟؟؟؟؟؟؟ در آن فرهنگ و هنر را بايد گل گرفت ... يعني پول هاي كثيف ( پولشويي ) تو جيب شما هنرمندان بره اشكالي نداره ؟؟؟؟؟؟

  • مرتضی
    0

    حالم از هرچی بازیگره به هم می خوره! امروز میان یه چیزی میگن، فردا میان عذرخواهی میکنن. پس فردا قهر میکنن. پس اون فردا دوباره آشتی میکنن. لباسهای عجیب و غریب می پوشن!!! هنوز این هنرمندان عزیز رو یادمون نرفته که با روبان بنفش عکس انداختن و بعدش اومدن به غلط کردن افتادن. یعنی افق دیدشون تا نوک بینی شون هم نیست!!

  • متین
    0

    ما هنر میخواهیم نه فساد

  • محمد
    0

    شکمشون سیرامثال خانم وحید خداوکیلی ازشهرزاد چقدربه جیب زدی

  • احمد
    0

    خانم شما بعد از فوت دو کولبر به فکر خارج رفتنی ؟ کاملا بر عکس عمل می کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها