علم‌الهدی: بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم اما یک مرتبه هم دفاع نکردم/ هیچ نظامی مشابه ایران نیست

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم و حتی یک مرتبه از خود دفاع نکردم؛ چرا که این جبهه برای جنگ است و نباید به دنبال حواشی باشم.

علم‌الهدی: بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم اما یک مرتبه هم دفاع نکردم/ هیچ نظامی مشابه ایران نیست

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در مشهد گفت: خبرنگاران به عنوان نخبه جبهه انقلاب در موقعیت امروز قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان تاریخی گام دوم انقلاب حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، اصحاب رسانه با بهترین وضعیت پوشش اخبار در ارتباط با سردار سلیمانی وظیفه شرعی خود را انجام دادند و نقش خوبی را ایفا کردند، اصحاب رسانه اسباب ارائه مطلب هستند و نقش خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: بسیج تمامی امکانات را به تنهایی فراهم می‌سازد، بسیج رسانه نیز به تنهایی و با توان خود به صورت مستقل مقابل دشمنان خود ایستاده است، به گفته مقام معظم رهبری (ره) میدان ما دو جاست، یکی در جنگ نرم و رسانه و یکی در اقتصاد، در میدان جنگ رسانه جبهه در دست بسیج رسانه است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بسیار مورد اهانت قرار می‌گیرم و حتی یک مرتبه از خود دفاع نکردم؛ چرا که این جبهه برای جنگ است و نباید به دنبال حواشی باشم، در قدرت رسانه‌ای نباید خود را با استکبار مقایسه کنیم، ما بزرگترین پشتوانه را داریم که هیچ کدام از دشمنان اسلام ندارند و آن خداست.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: به طور کلی هیچ نظامی مانند ایران نیست، شاید در برخی موارد مدیریت‌ها مطلوب نباشد اما اگر بخواهیم منصفانه در نظر بگیریم هیچ نظامی مشابه ایران یافت نمی‌شود، البته برخی مسئولان نیز اشتباهاتی داشتند و نقش خود را به خوبی انجام ندادند اما ما بین خود و خدا پاک‌ترین مسئولان را دارا بودیم.

حجت الاسلام علم‌الهدی عنوان کرد: انتخابات به زودی آغاز می‌شود و باید شور و هیجان انقلابی ایجاد شود، نباید فضای انتخابی رقابتی باشد، خراسان رضوی در ارتباط با رسانه جزو مظلوم‌ترین استان کشور است، ما مؤثرترین رسانه را دارا هستیم و منابع موثقی در استان وجود دارد، به عنوان مثال در مراسم تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی داغداران زیادی به نظم حضور یافتند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مریم
    0

    بمیرم واسه ی دل تو سید اولاد پیغمبر. آیت الله عزیز سکوت بدترین تحقیر واسه ی کسانی ست که به شما و امثال شما اولاد رسول الله توهین می کنند. چون خداوند جوابشون رو خوب میده. خو ووووووووب.

  • نادر
    0

    والله اون چیزی که ما می‌بینیم و می‌شنویم اهانت و ناسزاگویی شبانه روزی تو به عالم و آدم است، آخرینش هم همین عبارت «سگ کشی» دیروزت بود!!!!!!!

  • طغرل
    0

    شما لطف کنید خودتان و خانواده محترمتان پایتان را از گلوی مردم ایران خصوصا مردم خراسان بردارید تا بیش از پیش مورد احترام مردم قدرشناس ایران اسلامی قرار بگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها