تجاوز جنسی 4 مرد به زنی در باغ باقرشهر

رئیس کلانتری باقرشهر تهران از دستگیری چهار جوان در رابطه با آزار و اذیت خانم جوانی در یکی از باغ‌های این محدوده اطلاع داد .

تجاوز جنسی 4 مرد به زنی در باغ باقرشهر

سرگرد داوود آقازاده رئیس کلانتری باقرشهر تهران درباره دستگیری این چهار نفر بیان کرد : ساعت پنج صبح روز جمعه (۱۸ مرداد ماه) خانمی جوان در حالی که هراسان و گریان بود وارد کلانتری شده و در اظهارات خود به ماموران پلیس گفته است که از سوی چهار جوان مورد تعرض قرار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه این زن جوان بسیار بی‌قراری می کرد و به شدت گریه می‌کرد، بیان کرد : زن جوان درباره این اتفاق اظهار کرد که شب گذشته اش در حالی که قصد بازگشت به خانه را داشت در منطقه افسریه توسط چهار جوان که سوار یک خودرو پژو ۲۰۶ بودند و به همراه خود قمه و سلاح سرد داشتند ، ربوده شده است.

این چهار نفر بعد از ربودنش، او را به باغی در همین محدوده بردند و مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند .

داوود زاده با اشاره به واکنش سریع ماموران پلیس و دستگیری این چهار نفر اظهار داشت : زمانی که این شکایت مطرح شد ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود گذاشتند و وارد عمل شده اند.

آن ها با حضور به‌ موقع خود در باغ هر چهار نفر را در محل همان باغ دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند .

به گفته او خودرو ۲۰۶ که ربوده شدن خانم جوان با این وسیله انجام شده بود نیز از همین باغ کشف شده است و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: شما نیوز

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • نا
    0

    سلام طوری این نامردها خفه کنید که عبرت برای دیگران شوند که از حیوان پستترند.............

  • حقگو
    0

    الف مثل امنیت

  • و.س.
    0

    خواستم بگویم نکند بز یکی سوار ماشین شخصی و نه تاکسی شده که گویا جدی تر بوده موضوع! بله دیگر تا جایی که امکان دارد خانمها تنها نباید جایی بروند به ویژه اگر شب باشد و هوا تاریک!

  • احمدی
    0

    سوال این هست که حادثه در مرداد اتفاق افتاده و همان موقع هم با سرعت عمل سریع پلیس متجاوزان بازداشت شدند دلیل اینکه این خبر در صدر خبرهای امروز خبر فوری هست چیه ؟ آیا محاکمه و حکمی داده شده ؟ که این موضوع در خبر نیست ؟ دلیل انتشار مثل همان خبر سقوط هواپیماست که چرا حالا با تاخیر پنج ماهه؟!!!!!

  • ناشناس
    0

    حق گو کرونات خوب شده خدارو شکر.

  • ناشناس
    0

    بر فرض متهمانرا گرفتی چ میکنید یک زندان با امکانات کامل مرخصی حکم پروند اونم خیریه حل میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها