تشبیه هالند به لوا توسط کاپیتان دورتموند

کاپیتان بوروسیا دورتموند به ستایش از مهاجم جدید تیمش پرداخت و او را با لواندوفسکی مقایسه کرد.

تشبیه هالند به لوا توسط کاپیتان دورتموند

ارلینگ هالند خرید گران قیمت و با کیفیت بوروسیا دورتموند در زمستان بوده است.

این مهاجم که پدیده لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری بود چند پیشنهاد خوب داشت اما تصمیم گرفت که راهی بوروسیا دورتموند شود.

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند در ستایش از هالند گفت: او بازیکن بسیار باکیفیتی است. خوشحالم که او دورتموند را انتخاب کرد. طبیعی است که هالند برای سازگار شدن با محیط جدید به زمان نیاز داشته باشد. ما به او کمک می‌کنیم تا خیلی زود در تیمش جدیدش بدرخشد.

رویس ادامه داد: دورتموند مدت‌ها است که چنین بازیکن باکیفیتی را جذب نکرده است. از زمان لواندوفسکی تا الان چنین مهاجم خوبی راهی تیم نشده است و فکر می‌کنم که او هم می‌تواند مانند لواندوفسکی بدرخشد.

کاپیتان دورتموند درباره عملکرد این تیم در فصل جاری گفت: در بعضی از دیدارها به راحتی امتیاز از دست دادیم و در بعضی از بازی‌ها هم تنها برای دقایقی خوب بودیم. در کل نوسان زیاد داشتیم و امیدوار هستم که در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر شود. سرمربی تیم زیر فشار زیادی است و این طبیعی است. او همیشه آرام است و به دنبال راهکارهای جدیدی برای خروج از بحران است. فاوره زیاد با بازیکنان صحبت می‌کند و این بسیار مهم است.

رویس درباره این سوال که دوست دارد تیمش در فصل جاری چه جامی را بالای سر برد، گفت: من بوندسلیگا را دوست دارم و براین باور هستم که قهرمانی در این رقابت برای ما مهم‌تر است. رویای من قهرمانی در بوندسلیگا در فصل جاری است.

کاپیتان بوروسیا دورتموند درباره آسیب دیدگی کنونی خود گفت: خوشبختانه وضعیتم بهتر شده است و امیدوارم که به بازی آغازین دور برگشت برسم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیدعدنان موسوی
    0

    خیلی خوب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها