عدم تمایل منچستریونایتد برای همکاری با مدیر برنامه‌های پوگبا

باشگاه منچستریونایتد دیگر هرگز با مینو رایولا ایجنت جنجالی پل پوگبا وارد مذاکره نخواهد شد.

عدم تمایل منچستریونایتد برای همکاری با مدیر برنامه‌های پوگبا

منچستریونایتد و مینو رایولا به آخر خط رسیدند. پس از اظهارنظر اخیر ایجنت ایتالیایی علیه یونایتد، این دو دیگر پای میز مذاکره نخواهند نشست. رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که سران یونایتد به قدری از رایولا عصبانی هستند که به سراغ بازیکنانی که تحت قرارداد با او هستند نیز نخواهند رفت.

همه چیز از تابستان شروع شد؛ وقتی پوگبا در ژاپن خبر از تمایلش برای جدایی از یونایتد داد. رایولا کمی بعد ضمن تایید حرف های پوگبا خبر از مذاکره با یونایتد برای گرفتن مجوز جدایی او داد ولی در نهایت پوگبا در یونایتد ماندنی شد و به رئال مادرید نرفت. دلیل اصلی مخالفت منچستریونایتد بود. سران باشگاه انگلیسی حاضر نشدند با مینو رایولا ملاقات کنند و این خشم او را موجب شد.

اخیرا رایولا در یک مصاحبه با انتقاد شدید از یونایتد و مسئولانش پرداخت و گفت:« مشکل بزرگ پوگبا منچستریونایتد است. این باشگاه از روزهای خوبش به دور افتاده و هیچ پروژه ورزشی برای آینده هم ندارد. من هیچ بازیکنی را به این باشگاه منتقل نخواهم کرد. یونایتد حتی می تواند پله، مارادونا و مالدینی را هم ویران کند. پل نیاز به یک باشگاه دیگر دارد. یکی مثل یوونتوس.»

گفته می شود یکی از بزرگترین دلایل شکست یونایتد در جذب ارلینگ هالند و پیوستن این ستاره نروژی به دورتموند نیز رایولا بود. همچنین رایولا اخیرا مدیر برنامه های جسی لینگارد نیز شده و این مساله نارضایتی شدید یونایتد را باعث شده است. لینگارد نیز شرایط خوبی در یونایتد ندارد و جدایی او اصلا دور از ذهن نیست.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها