بازار ارز با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بازار ارز همچنان با آرامش به تخیله شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد و مردم نیز دریافته‌اند که نباید اجازه سودجویی به فرصت طلبان در این بازار را داده و دارایی خود را در معرض ریسک آن قرار دهند.

بازار ارز با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی با اشاره به مقاومت و دلیری ملت ایران که توطئه همه جانبه و فشار حداکثری را به شکست کشیده است، ادعای افزایش تحریم ها یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارند و نشانه مهمی است از اینکه، آنچه تاکنون کرده اند با شکست مواجه شده است.

بانک مرکزی، درخط مقدم جبهه مقاومت اقتصادی، با کمک دولت وسایر ارکان نظام، شرایط را به گونه ای مدیریت کرده است که خنثی شدن تلاشهای آمریکا درفشار حداکثری گواه آن است. بانک مرکزی، با قدرت بیشتر و با تدبیر لازم تلاش خود را برای خنثی سازی هرگونه تلاش برای بی ثباتی بازارها خواهد کرد.

اطمینان دارم، مدیریت علمی و دقیق بازارها تاکنون موفق بوده و لذا با قوت ادامه پیدا خواهد کرد. بانک مرکزی سیاست های پولی و ارزی موردنظر خود برای کمک به رشد اقتصادی و کنترل تورم را در ادامه سال جاری و سال آینده عملیاتی میکند.

لایحه بودجه ابزارهای مناسبی را برای تحقق این اهداف پیش بینی کرده است و این اقدامات کمک لازم به کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را خواهد کرد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها