آخرین جزئیات از کوچ همیشگی بانوی برنزی ایران

مهاجرت کیمیا علیزاده از ایران

تنها مدال آور ورزش بانوان ایران در رقابت‌های المپیک با مهاجرت به کشور هلند قصد دارد در بازی‌های المپیک توکیو برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

مهاجرت کیمیا علیزاده از ایران

چندی پیش کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز المپیک ریو و نقره و برنز جهان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ایران غایب بود و کادر فنی تیم ملی دلیل این موضوع را آسیب دیدگی این ورزشکار عنوان کردند و حتی این صحبت از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد که علیزاده به شرط رسیدن به شرایط ایده آل می‌تواند راهی اردوی تیم ملی شود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

اما بر خلاف این ادعاها، علیزاده چند روزی است راهی کشور هلند شده و تمرینات آماده سازی خود را در اروپا پیگیری می‌کند.

علیزاده با مهاجرت به هلند دیگر قصدی برای مبارزه زیر پرچم ایران را ندارد و به دنبال این است در بازی‌های المپیک توکیو برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.

حال سوال اینجاست که نقش وزارت ورزش و جوانان در جلوگیری از اینچنین اتفاقاتی چیست؟ چرا هیچ فردی در این وزارتخانه پاسخی برای کوچ دسته‌جمعی ورزشکاران ارزنده کشورمان ندارد؟

سعید مولایی و جواد محجوب در جودو و تعلیق جودو، فیروزجا در شطرنج و حالا در آخرین کِیس مهاجرت، شاهد رفتن کیمیا علیزاده هستیم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یه ایرانی
    0

    اگر نظام به همین روش پیش بره تمام بزرگان از دانمشند و هنرمند گرفته تا ورزشکارو مجری و پزشک و...همه رو از دست میدیم! این روش حکومت نیست این روش مال این زمان نیست! برای قرنها پیشه! بدون بزرگان کشورها هویتشون رو از دست میدن!

  • حسین
    0

    خدا پشت وپناه همه ی ورزشکاران ایرانی انشاالله هرجا هستن همیشه پیروز باشن اون نشان دهنده لیاقتشونه که میتونن درهمه جا پیروز باشن همین که اسم ایرانی دارن یه ارزشه مشکل ازکجاست

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه یک بادکنک رو زیادی باد کنی، میترکه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها