حمله راموس و مارسلو به رکوردی تاریخی

سوپرکاپ اسپانیا می تواند فرصت مناسبی برای سرخیو راموس و مارسلو باشد تا به رکورد اسطوره رئال مادرید نزدیکتر شوند.

حمله راموس و مارسلو به رکوردی تاریخی

رئال مادرید امشب برابر والنسیا اولین نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهد کرد و شانس این را دارد تا به بازی نهایی راه یابد. آخرین افتخار رئال مادرید به فصل گذشته و فتح جام جهانی باشگاه ها با هدایت سانتی سولاری بر می گردد. رئال در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری ناکام ماند ولی این فرصت را دارد تا پس از یک سال، قهرمانی جدیدی کسب کند.

در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال، "پاکو خنتو" است که 23 عنوان مختلف را با پیراهن این باشگاه کسب کرد: 12 لالیگا، شش لیگ قهرمانان، دو کوپا دل ری، یک جام بین قاره ای و دو جام لاتین.

پس از خنتو، مانولو سانچیس کاپیتان رئال در دهه 90 میلادی با 21 جام قرار دارد: 8 لالیگا، دو لیگ قهرمانان، دو کوپا دل ری، یک جام بین قاره ای، دو جام یوفا، 5 سوپرکاپ اسپانیا و یک جام اتحادیه.

اکنون این فرصت برای سرخیو راموس و مارسلو دو مدافع رئال مهیا شده تا خود را به سانچیس و خنتو نزدیک کنند. هر دو در رئال 20 عنوان قهرمانی کسب کرده اند: 4 لالیگا، 4 لیگ قهرمانان، دو کوپا دل ری، سه سوپرکاپ اسپانیا، سه سوپرکاپ اروپا و چهار جام جهانی باشگاه ها.

سرخیو راموس با 12حضور در سوپرکاپ رکورددار است و پس از او مارسلو با هشت حضور قرار دارد. راموس اولین بار سال 2007 حضور در سوپرکاپ را تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها