همبازی شدن با ایبرا برایم خوشحال‌کننده خواهد بود

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تاکید کرد که دوست دارد با زلاتان ایبراهیموویچ در یک تیم بازی کند.

همبازی شدن با ایبرا برایم خوشحال‌کننده خواهد بود

زلاتان ایبراهیموویچ سرانجام بعد از چند پیشنهاد خوبی که داشت تصمیم گرفت به رقابت‌های سری A برگردد تا پیراهن میلان را بر تن کند.

نیمار درباره این سوال که دوست دارد با چه بازیکنی هم‌بازی شود، گفت: من دوست داشتم با اسطوره‌هایی مثل زین الدین زیدن و روماریو هم‌بازی شوم همچنان که دوست دارم پیراهنم را با زلاتان عوض کنم و با او هم‌بازی شوم.

او درباره هدف بزرگ خود در فصل جاری گفت: صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا رویای بزرگ من در فصل جاری است و امید زیادی دارم که قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را هم به دست آورم.

این فوق ستاره برزیلی درباره سال ۲۰۱۹ گفت: سال ۲۰۱۹ برای من بد بود چرا که آسیب دیدگی‌های طولانی مدت داشتم با این حال چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام که به من کمک خواهد کرد. خوشبختانه در شرایط کنونی تیم خوبی در پاری سن ژرمن داریم و این فرصت برای ما مهیاست که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم.

فصل برای نیمار بسیار بد آغاز شد و در تابستان تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت و به همین خاطر هم توخل چند بازی او را از ترکیب اصلی کنار گذاشت اما بعد از برگشت به ترکیب توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها