راشفورد: دخیا یونایتد را در جام اتحادیه نگه داشت

مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که عکس العمل های داوید دخیا این تیم را از یک شکست سنگین مقابل منچسترسیتی نجات داده است.

راشفورد: دخیا یونایتد را در جام اتحادیه نگه داشت

یکی از دیدارهای مرحله رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شب گذشته برگزار شد و دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند. سیتی در این بازی کار را طوفانی آغاز کرد و در همان نیمه اول با سه گل از حریف خود پیش افتاد. در نیمه دوم اما کمی شرایط متعادل تر شد و شیاطین سرخ توسط مارکوس راشفورد به یک گل رسیدند تا کمی به بازی برگشت امیدوار تر شوند.

مارکوس راشفورد اما معتقد است که عکس العمل های فوق العاده داوید دخیا منچستریونایتد را در جام اتحادیه نگه داشته است. او در این باره گفت: " داوید چند عکس العمل فوق العاده داشت و به همین دلیل ما هنوز امید داریم. ما باید این موضوع را درک کنیم. سیتی از آخرین باری که ما مقابل آن ها قرار گرفته بودیم، کمی تغییر کرده بود. شاید بهتر بود که کمی با شرایط جدید سازگار شویم و بیشتر بازی را کنترل کنیم. این کار در برابر سیتی سخت است ولی ما باید از خودمان انتظار بیشتری داشته باشیم.

شکست مقابل سیتی نا امید کننده بود. نیمه اول به اندازه کافی خوب نبودیم اما در نیمه دوم کمی بهتر شدیم و کمی بیشتر شبیه خودمان بازی کردیم. ولی به طور کلی آن قد خوب نبودیم که پیروز شویم. حالا باید روی بازی نوریچ تمرکز کنیم."

راشفورد درباره این که برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست نیز گفت: " بستن بازوبند کاپیتانی برای اولین بار حس فوق العاده ای بود اما نتیجه مهم تر بود که متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها