پمپئو خواستار محدود شدن رابطه با گروهک منافقین شد

وزیر امور خارجه آمریکا با ارسال نامه‌ای به دیپلمات‌های این کشور در کشورهای مختلف دستور محدود شدن رابطه آنها با گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه‌های تروریستی ضد ایرانی را صادر کرد.

پمپئو خواستار محدود شدن رابطه با گروهک منافقین شد

مایک پمپئو به دیپلمات‌های آمریکایی در کشورهای مختلف دستور داد تا رابطه با گروه‌های ضد ایرانی ازجمله گروهی که «رودی جولیانی» را استخدام و نیز میلیون‌ها دلار به جان بولتون پرداخت کرده است، محدود کنند.

وزیر امور خارجه آمریکا در دستورالعملی که برای دیپلمات‌های آمریکایی ارسال کرده، علاوه بر گروهک منافقین نام پنج گروه ضد ایرانی دیگر را نیز آورده است که گروهک تروریستی «الاحوازیه» و حزب کومله از آن‌جمله هستند.

منبع: آنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاملی
    0

    سلام استکبار تصمیم ب اسلام ستیزیپلکانی دارد ابتدامراکز تشیع تاسعودی راخام سپس قصد شوم مکه و مدینه وغیره رادارد آنها تمدن ندارند تمدن گذشته و تاریخ ایران را توسط داعش در بین النهرین عراق تاسوریه نابود و حتی به تمدن روم و اروپا نظر دارند آنها اتحاد اروپاراهم تحمل نمیکنند همچنان که قصد تجزیه ترکیه عراق سوریه رااباتشکیل اسرائیل دومی در منطقه داشتند اماتاسعودی ها هم همچنان در خوابند درصورتیکه طرح هرمز خیال انهاراازطرف ایران راحت میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها